Dla Vantage Development agencja Mind Progress Group będzie zajmować się kreacją komunikacji marketingowej: przygotowaniem koncepcji graficznych reklam, wraz z dostosowaniem ich do wybranych mediów oraz opracowanie akcydensów i materiałów promocyjnych. Agencja będzie tworzyć reklamy zarówno projektów mieszkaniowych (m.in. osiedli Centauris i Promenady Wrocławskie), jak też biurowych dewelopera.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Mind Progress Group ponieważ doceniamy w sposób szczególny kreatywne podejście agencji oraz zrozumienie specyfiki grupy docelowej, do której kierujemy naszą ofertę - tłumaczy Joanna Kubiak, dyrektor sprzedaży w Vantage Development.
Współpraca została podjęta w wyniku działań new businessowych agencji. Umowę podpisano bezterminowo.
W Mind Progress Group za obsługę Vantage Development odpowiada kilkuosobowy zespół kierowany przez szefa działu client service Jarosława Kołodziejczaka, we współpracy z art directorem Mirosławem Bogusławskim.
@Rumburak - „Jedynie emisje eksperymentalne DAB+ z małą mocą są opłacalne. Prawo do emisji kosztuje grosze. Gdyby trzeba było zapłacić jak za normalną koncesję, żadnemu nadawcy by się to nie opłacało.” Koncesja na stacje DAB+ kosztuje 50 proc. kosztu stacji działającej na UKF-ie i koszt rozpowszechniania jest też niższy, ale zysk również mniejszy, bo brakuje słuchaczy. KRRiT i UKE nic nie zrobili na zachętę. Oddaliby jeden kanał w całej Polsce na DAB+, znaleźli by się chętni.
A zauważyły to w sumie 3 osoby.
Śmieszne to jest - DAB+ dla jakichś niszowych radyjek, nadających do tej pory tylko w internecie. I zasięg 10 km. Żenada.