Mindshare nadal dla Unilever

Dom mediowy Mindshare zachował medialny budżet koncernu Unilever w zachodniej, południowej i środkowej części Europy, a także w USA i Azji Południowej.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

Dodatkowo agencja przejęła obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów koncernu w Kanadzie.

Unilever uruchomił globalny przegląd swoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów w lipcu ubiegłego roku. W grudniu zapadło rozstrzygnięcie dla rynku chińskiego, gdzie przetarg wygrał dom mediowy PHD.

Teraz podjęto decyzje również co do innych światowych rynków. Agencja Initiative zachowała medialny budżet Unilever w Ameryce Łacińskiej, a dodatkowo wygrała przetargi na obsługę firmy w Rosji i Meksyku. Z kolei wspomniany dom mediowy PHD nadal będzie obsługiwał koncern w Europie Wschodniej.

Koncern wydaje na reklamę i promocję ponad 7 miliardów dolarów rocznie.

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie