MindShare odpowiada na wyzwanie Initiative

MindShare Polska nie weźmie udziału w konkursie, jaki zaproponował Marcin Dec, dyr. zarządzający mediów w Initiative Warszawa.

Media&Marketing Polska - kk
Media&Marketing Polska - kk
Udostępnij artykuł:

Jak podał "Media&Marketing Polska" chodziło o rywalizację w zakresie zakupu kampanii pod kątem budowy zasięgu efektywnego, w której uczestniczyłby audytor.

Zaproszenie nastąpiło kilka dni po ogłoszeniu przez GroupM wyłącznego dostępu do optymalizatora Everest Trailer i w dniu ogłoszenia przez Initiative Warszawa debiutu G-planning - obie usługi promowane są pod kątem optymalizacji zasięgu kampanii telewizyjnych.

- Porównywanie realnego narzędzia w wirtualnym świecie sztucznych kampanii nie ma naszym zdaniem większego sensu - mówi dla "MiMP" Sebastian Olszowy, media & new business director MindShare Polska. - Głęboko wierzymy, że dla rynku oraz naszych obecnych i potencjalnych klientów większą wartość będą stanowiły wyniki rzeczywistych przetargów, w których MindShare i Initiative mają bądź będą miały okazję przedstawić swoje rozwiązania w tym zakresie - dodaje.

Adrian Kawecki, managing director MindShare Polska wyraził zadowolenie, że bezpośrednia konkurencja inwestuje w obszarze narzędzi optymalizacyjnych.

Co zaproponowała firma Initiative?

Zasady porównania Cele Mediowe – audytor mediowy określa treść zadania (zasięg efektywny, grupę docelową, budżet) i przedstawia w dniu wykonania zadania - 18 września 2006 roku; Warunki cenowe - jednakowe dla wszystkich uczestników porównania – zaproponowane przez audytora; Pozycja w bloku reklamowym - pierwsza; Ilość kampanii - 10, w tym 4 w korytarzu częstotliwości efektywnej; Długość kampanii – 4 tygodnie; Ilość stacji telewizyjnych – 7 : tvp 1, tvp 2, Polsat, tvn, TV 4, tvn 7, tvp 3; Okres, na który przygotowywane zostaną listy emisji spotów – październik 2006; Czas wykonania zadania – 9.00-16.00; Zasady przeprowadzenia analizy post-zakupowej – określa audytor.

Media&Marketing Polska - kk
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?