SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MindShare rozwija działalność badawczą

MindShare od kilku miesięcy rozwija w Krakowie własne studio badań telefonicznych CATI.

MindShare rozwija działalność badawczą

Studio CATI MindShare wykonuje wszelkie badania sondażowe, w tym powtarzalne badania kondycji marki (trackingi).

Posiada unikalną platformę badania materiałów reklamowych, łączącą wywiad telefoniczny z badaniem on-line. Przy studiu CATI działa także pracowania badań jakościowych, zajmująca się realizacją badań fokusowych. Oferta studia skierowana jest zarówno do klientów MindShare jak i firm spoza tego grona - podano w komunikacie.

"CATI jest wymarzonym sposobem prowadzenia badań dla tych marketerów, dla których liczy się jakość, szybkość i cena. Umożliwia błyskawiczne uruchomienie badań dla całej Polski lub dowolnego obszaru geograficznego, których wyniki będą dostępne już w momencie zakończenia ostatniego wywiadu. Jakość otrzymywanych danych przewyższa inne techniki badawcze, z uwagi na wielostopniową kontrolę pracy ankieterów. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii komunikacyjnych jesteśmy w stanie zaoferować to wszystko klientom w cenie niższej niż ta, jaką dotychczas oferował rynek. Chcemy przyczynić się w ten sposób do zwiększenia dostępności badań"- mówi Wojciech Guzik, dyrektor studia w Krakowie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MindShare rozwija działalność badawczą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl