Mindspot rozpoczyna obsługę marki Amazfit

Agencja Mindspot Communication & Media rozpoczyna działania komunikacyjne dla Amazfit, globalnej marki inteligentnych urządzeń ubieralnych (wearables), która oferuje m.in. smatwatche i inteligentne opaski, słuchawki douszne TWS oraz urządzenia do fitnessu i zdrowia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mindspot rozpoczyna obsługę marki Amazfit

Mindspot odpowiada za komunikację z mediami oraz zajmie się również współpracą z influencerami i innymi działaniami wspierającymi marketing Amazfit w Polsce.

Agencja pozyskała klienta w ramach przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Strony podpisały kontrakt na rok.

Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, BMW, MINI, SAP, Logitech, SHARP, STIGA.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska