Mindspot z obsługą Logitech w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii

Agencja Mindspot Communication & Media poszerza dotychczasową współpracę z firmą Logitech. Teraz będzie obsługiwać również segment B2B.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Mindspot z obsługą Logitech w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii

Mindspot Communication & Media od 2017 roku prowadzi działania komunikacyjne dla marek należących do szwajcarskiego Logitecha, producenta akcesoriów do pracy i rozrywki. 

Agencja od tego czasu zrealizowała zadania komunikacji marketingowej dla marek Logitech, Logitech G, Astro Gaming, Blue Microphones oraz Ultimate Ears. Obejmowały one m.in. relacje z mediami, prowadzenie kanałów społecznościowych oraz działania z influencerami i content marketing. Agencja obsługiwała Logitech na rynku polskim, a od 2021 roku także na Litwie, Łotwie i Estonii.

Teraz indspot poszerza zakres współpracy o segment B2B Logitecha, obejmujący produkty wideokonferencyjne oraz biznesowe akcesoria biurowe. Komunikacja będzie realizowana w 4 krajach – Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii.

Agencja pozyskała klienta w ramach działań new biznes. Strony nie podają czasu, na który została zawarta umowa.

BG
Autor artykułu:
BG
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych