Mindspot z obsługą Logitech w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii

Agencja Mindspot Communication & Media poszerza dotychczasową współpracę z firmą Logitech. Teraz będzie obsługiwać również segment B2B.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Mindspot z obsługą Logitech w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii

Mindspot Communication & Media od 2017 roku prowadzi działania komunikacyjne dla marek należących do szwajcarskiego Logitecha, producenta akcesoriów do pracy i rozrywki. 

Agencja od tego czasu zrealizowała zadania komunikacji marketingowej dla marek Logitech, Logitech G, Astro Gaming, Blue Microphones oraz Ultimate Ears. Obejmowały one m.in. relacje z mediami, prowadzenie kanałów społecznościowych oraz działania z influencerami i content marketing. Agencja obsługiwała Logitech na rynku polskim, a od 2021 roku także na Litwie, Łotwie i Estonii.

Teraz indspot poszerza zakres współpracy o segment B2B Logitecha, obejmujący produkty wideokonferencyjne oraz biznesowe akcesoria biurowe. Komunikacja będzie realizowana w 4 krajach – Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii.

Agencja pozyskała klienta w ramach działań new biznes. Strony nie podają czasu, na który została zawarta umowa.

BG
Autor artykułu:
BG
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS