SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mini promuje się hasłem „Frajda bez kompromisów"

Marka samochodów Mini (BMW Group), rozpoczęła kampanię reklamową najnowszej wersji modelu MINI Countryman, zarówno w wersji benzynowej, jak i hybrydy plug-in. Akcja realizowana jest pod hasłem „Frajda bez kompromisów”, przygotowały ją Change Serviceplan, Mediaplus oraz Initiative.

Article

Różne warianty hasła „Frajda bez kompromisów”. pojawiają się w kolejnych spotach, w zależności od eksponowanej akurat cechy czy funkcjonalności samochodu.

Hasło „Frajda bez kompromisów” ma na celu podkreślenie, że MINI Countryman to wszechstronny, kompaktowy suv.


Kampania realizowana jest w telewizji oraz w digitalu. Za jej koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakup mediów Mediaplus oraz Initiative.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mini promuje się hasłem „Frajda bez kompromisów"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl