MiniMini+ i Nickelodeon liderami wśród kanałów dla dzieci

W lipcu 2013 roku wśród kanałów dziecięcych pozycję lidera oglądalności w całej populacji zajęła stacja MiniMini+. Natomiast wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat na pierwsze miejsce awansował kanał Nickelodeon.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Liderujący w rankingu kanał MiniMini+ w lipcu 2013 roku zanotował wzrost udziału wynoszący 19,1 proc. do poziomu 0,77 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce czwarte - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugą pozycję z pierwszej spadł Disney Channel, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 33,6 proc. do 0,75 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Z kolei na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Nickelodeon, którego wynik w zeszłym miesiącu wzrósł o 16,8 proc. i uplasował się na poziomie 0,74 proc.

Na wysokich pozycjach (siódmej i dziesiątej) znalazły się nadające dopiero od 2011 roku, a monitorowane od lutego br. roku stacje Nickelodeon HD i Nick Jr. Pierwszy z tych kanałów miał 0,36 proc. udziału, a drugi - 0,23 proc.

Natomiast największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 44 proc., pochwalić się mógł zajmujący jednak cały czas ostatnie miejsce kanał BBC CBeebies. Średni miesięczny udział tej stacji w lipcu 2013 roku wyniósł 0,11 proc.

W grupie wiekowej 4-12 lat z czwartego na pierwsze miejsce awansował Nickelodeon (6,24 proc. udziału, do góry o 9,3 proc.). Drugą lokatę zajął Disney Channel (6,23 proc., spadek o 22,5 proc.). Natomiast z szóstej na trzecią pozycję awansował kanał MiniMini+ (5,39 proc., wzrost o 35,5 proc. - największy w zestawieniu). Z kolei najwięcej stracił tutaj Cartoon Network - było to 40,9 proc.

Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w lipcu 2013 roku zgromadził serial „My Little Pony”, który na antenie MiniMini+ obejrzało 207 tys. widzów. Ogółem w rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż sześć miejsc zajęły programy wyemitowane przez stację Nickelodeon. Dwie pozycje zajęły programy z anteny MiniMini+. Ponadto po jednej lokacie do top 10 wprowadziły Disney Junior oraz Disney Channel.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"