SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ministerstwo Klimatu i Środowiska dostało 7 ofert na kampanie w internecie

Siedem ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska na przygotowanie i realizację kampanii informacyjnych i promocyjnych w internecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. Aplan Media, Euvic Media, Media Group.

Minister klimatu i środowiska Anna Moskwa, fot. gov.plArticle

Przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczy przygotowania i przeprowadzenia internetowych kampanii informacyjnych i promocyjnych.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 7 ofert. Złożyły je: Scharmach Consulting (z ceną 158,2 tys. zł), Aplan Media (162,5 tys. zł), Fabryka Marketingu (128,8 tys. zł), Euvic Media z agencją reklamową dsk (83,6 tys. zł), Media Group (198,2 tys. zł), Kompan.pl (45,4 tys. zł), GoldenSubmarine (393,9 tys. zł).

Przy ocenianiu ofert pod uwagę brane są takie kryteria, jak: cena (waga 40), jakość oferty, portfolio agencji, doświadczenie zespołu (waga 25), zatrudnienie osoby niepełnosprawnej, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia (waga 10).

Budżet zaplanowanych działań wynosi 229,2 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Klimatu i Środowiska dostało 7 ofert na kampanie w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl