9 agencji chce reklamować Ministerstwo Rolnictwa w internecie

Dziewięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na realizację kampanii w internecie i w social mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Są to m.in. Cityboard Media, Fabryka Marketingu czy Advalue.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
9 agencji chce reklamować Ministerstwo Rolnictwa w internecie

Złożono w nim 9 ofert. Współpracą z resortem zainteresowane są: Cityboard Media (oferta z ceną 240 tys.  zł), Fabryka Marketingu (56,2 tys. zł), 38PR&Content Communication (132,7 tys. zł), Advalue (147,8 tys. zł), Agencja reklamowa dsk (167,1 tys. zł), Bringmore Advertising (430,5 tys. zł), Remarkable Ones (164 tys. zł), Aplan Media (84,6 tys. zł) oraz konsorcjum agencji Fabryka Komunikacji Społecznej z Euvic Media (443,1 tys. zł).

Wybrana agencja będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie kampanii, kreację i przygotowanie formatów reklamowych, realizację kampanii, monitoring i analizę prowadzonych działań komunikacyjnych oraz doradztwo.

Ze zwycięską firmą Ministerstwo Rolnictwa będzie pracować przez rok od momentu zawarcia umowy. Resort dopuszcza możliwość jej przedłużenia o kolejne trzy miesiące. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,34 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana