Mint Media dla OSM Łowicz

Agencja interaktywna Mint Media odpowiada za kompleksową obsługę profili OSM Łowicz na Facebooku i Instagramie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mint Media dla OSM Łowicz

Agencja odpowiada za tworzenie autorskich, spójnych sesji zdjęciowych przedstawiających produkty mleczarskie OSM Łowicz, które utrzymane są w kolorystyce łowickich strojów regionalnych. Na Facebooku pojawiają się również angażujące fanów treści i animacje.

W komunikacji w social media położono szczególny nacisk na powrót do tradycji marki, zaprezentowanie naturalności produktów, ich pochodzenia oraz ich wysokiej jakości. Na zdjęcia profilowe na Facebooku oraz Instagramie powróciła obecna w logo OSM Łowicz - Łowiczanka.

- Naszym zadaniem było połączenie tradycji, z którą marka jest silnie utożsamiana, z nowoczesnym brandingiem jej produktów. Głównym założeniem było stworzenie spójnego wizerunku w mediach społecznościowych, oddającego prawdziwy charakter OSM Łowicz. W ten sposób powstał kolorowy, energetyczny i pełen folkloru profil w bardzo współczesnym wydaniu - komentuje Paweł Karaś, prezes zarządu Mint Media.

Współpraca to wynik rozstrzygniętego przetargu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"