SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miny Roberta Lewandowskiego przed goleniem reklamują Gillette (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję maszynek do golenia Gillette Fusion ProGlide (produkowanych przez Procter & Gamble Polska). Bohaterem akcji jest piłkarz Robert Lewandowski.

Spot Gillette Fusion ProGlide pokazuje, jak Robert Lewandowski przed lustrem dziwnie wykrzywia twarz, żeby jak najdokładniej się ogolić. Jako lepsze rozwiązanie w tej sytuacji są promowane maszynki tej marki. Reklama podkreśla, że działa w nich technologia Flexball zapewniająca maksymalny kontakt ostrza ze skórą i dopasowanie się do kształtów twarzy.

Lewandowski został ambasadorem Gillette jesienią 2011 roku, w pierwszej dużej kampanii również reklamował maszynki Fusion ProGlide. Obecnie piłkarz występuje też , razem z innymi gwiazdami, w kampanii Coca-Coli „Pocałuj radość”, w ub.r. wspólnie ze swoją żoną Anną reklamował T-Mobile Polska. Sama Anna Lewandowska była ambasadorką niedawnej kampanii Gillette Venus.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa kampania reklamowa Gillette będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, internecie oraz BTL-u. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Grey Group Poland, inne reklamy przygotowała agencja Performance Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Robert Lewandowski jest najcenniejszą polską gwiazdą pod względem marketingowym - w ub.r. „Forbes” oszacował wartość jego wizerunku, rozumianą jako koszt rocznej umowy reklamowej, na 1,05 mln zł (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Miny Roberta Lewandowskiego przed goleniem reklamują Gillette (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Filip
Kasia, wielkie brawa!
odpowiedź