SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Możesz liczyć na spokój” w kampanii Miralo (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Miralo wprowadzonego właśnie do sprzedaży przez USP Zdrowie. Jest realizowana pod hasłem „Możesz liczyć na spokój”.

Article

Miralo obejmuje dwa warianty suplementu diety. Podstawowy zawiera ekstrakt z ashwagandhy, która wspiera odporność organizmu na stres i pomaga sobie z nim radzić, oraz kolei ekstrakt z szafranu pomagający utrzymać dobry nastrój i odprężenie organizmu.

Natomiast w wersji Miralo Sen jest melatonina, która naturalnie występuje w organizmie człowieka i jest odpowiedzialna za skrócenie czasu zasypiania, oraz ashwagandha wspierająca nadejście snu i utrzymanie równowagi umysłu.

Spot reklamujący Miralo pokazuje pełen stresowych dzień z życia kobiety, której pomaga promowany suplement diety. Reklama podkreśla, że produkt zawiera ekstrakty roślinne o działaniu potwierdzonym naukowo, dzięki czemu poprawia nastrój i odporność na stres.

 

Działania reklamowe obejmuję m.in. telewizję. Obsługą firmy w zakresie planowania i zakupu mediów zajmuje się Wavemaker, który wiosną br. obronił w przetargu to zlecenie.

Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach br. cennikowe wydatki reklamowe USP Zdrowie w mediach pozainternetowych wyniosły 386,01 mln zł, o 22 proc. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Możesz liczyć na spokój” w kampanii Miralo (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cmok
Maskrycznie reklama
odpowiedź