„Misja Futbol” wraca, nowa umowa Kanału Sportowego z Onetem na rok

Po tygodniowej przerwie do Onetu i youtube’owego Kanału Sportowego wraca program „Misja Futbol”. Nową umowę dotyczącą jego realizacji zawarto do czerwca 2021 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Misja Futbol” wraca, nowa umowa Kanału Sportowego z Onetem na rok

W zeszły poniedziałek nie pojawił się nowy odcinek „Misji Futbol”, ponieważ wygasła poprzednia umowa realizującego program Kanału Sportowego i Ringier Axel Springer Polska, właściciela Onetu. - Sytuacja jest specyficzna. Rozmawiamy. Dajcie nam kilkadziesiąt godzin - stwierdził Mateusz Borek, jeden z prowadzących program i współwłaściciel Kanału Sportowego.

Kanał Sportowy zajmuje się realizacją „Misji Futbol” od marca br., poprzednio program produkował RASP i to on jest właścicielem praw do tego formatu.

W poniedziałek zaplanowano emisję „Misji Futbol”, ponieważ firmy zawarły nową umowę. Współwłaściciel Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski poinformował na Twitterze, że program będzie nadawany do czerwca 2021 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-sportowy-youtube-park-maszyn-prowadza-lukasz-benz-i-rafal-dobrucki-wideo,7170525642614401a ##

W „Misji Futbol” dyskutują zazwyczaj Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Dariusz Szpakowski, a także gość w studiu i osoby, z którymi prowadzący łączą się przez wideokomunikatory. W tym roku z powodu epidemii sezony lig piłkarskich w wielu krajach, m.in. Polsce, będą rozgrywane jeszcze w czerwcu i lipcu, a na sierpień zaplanowano do kończenie sezonów Ligi Mistrzów i Ligi Europy.

 

Kanał Sportowy ma obecnie 257 tys. subskrybentów, a zamieszczonych tam ponad 225 materiałów zanotowało w sumie 28,5 mln odtworzeń.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji