Mistrz Formuły 1 w reklamie Heineken

Producent piwa Heineken zainicjował kampanię "Najlepszy kierowca" z udziałem dwukrotnego mistrza Formuły 1 Maxa Verstappena. Kierowca promuje bezalkoholowe piwo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mistrz Formuły 1 w reklamie Heineken

Heineken, globalny partner F1, zaprezentował dziś swoją najnowszą globalną kampanię reklamową "When You Drive, Never Drink", zatytułowaną "The Designated Driver". W kampanii występuje obecny mistrz świata F1 i ambasador Heineken 0.0, Max Verstappen. W kampanii promuje bezalkoholowe piwo i odpowiedzialne spożycie alkoholu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/heineken-nadal-inwestuje-w-rosji-wprowadzil-tam-61-nowych-produktow ##

Max Verstappen promuje bezalkoholowego Heinekena

W nowej kampanii kierowca Oracle Red Bull Racing jest przedstawiany podczas spotkań towarzyskich z przyjaciółmi i wielokrotnie wybierany do roli kierowcy, ponieważ jest "najlepszym kierowcą". Bohater spotu w sprytny sposób podkreśla, że chociaż niektórzy z najlepszych kierowców pochodzą ze świata F1, decyzja powinna opierać się wyłącznie na tym, kto nie pił, chyba że to napój bezalkoholowy.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Heineken (@heineken)

- Podczas jazdy kluczowa jest jasność i skupienie, szczególnie jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Oprócz pracy nad nadchodzącą, ekscytującą nową inicjatywą gamingową z Heinekenem o nazwie Player 0.0, jestem dumny z tego, że jako ambasador Heineken 0.0 pomagam promować odpowiedzialne picie wśród fanów sportów motorowych na całym świecie. Kręcenie tej kampanii było świetną zabawą - mówi Max Verstappen.

Max Verstappen to urodzony w Belgii, a reprezentujący Holandię dwukrotny mistrz świata Formuły 1 w sezonach 2021 i 2022.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu