Mistrz Formuły 1 w reklamie Heineken

Producent piwa Heineken zainicjował kampanię "Najlepszy kierowca" z udziałem dwukrotnego mistrza Formuły 1 Maxa Verstappena. Kierowca promuje bezalkoholowe piwo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mistrz Formuły 1 w reklamie Heineken

Heineken, globalny partner F1, zaprezentował dziś swoją najnowszą globalną kampanię reklamową "When You Drive, Never Drink", zatytułowaną "The Designated Driver". W kampanii występuje obecny mistrz świata F1 i ambasador Heineken 0.0, Max Verstappen. W kampanii promuje bezalkoholowe piwo i odpowiedzialne spożycie alkoholu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/heineken-nadal-inwestuje-w-rosji-wprowadzil-tam-61-nowych-produktow ##

Max Verstappen promuje bezalkoholowego Heinekena

W nowej kampanii kierowca Oracle Red Bull Racing jest przedstawiany podczas spotkań towarzyskich z przyjaciółmi i wielokrotnie wybierany do roli kierowcy, ponieważ jest "najlepszym kierowcą". Bohater spotu w sprytny sposób podkreśla, że chociaż niektórzy z najlepszych kierowców pochodzą ze świata F1, decyzja powinna opierać się wyłącznie na tym, kto nie pił, chyba że to napój bezalkoholowy.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Heineken (@heineken)

- Podczas jazdy kluczowa jest jasność i skupienie, szczególnie jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Oprócz pracy nad nadchodzącą, ekscytującą nową inicjatywą gamingową z Heinekenem o nazwie Player 0.0, jestem dumny z tego, że jako ambasador Heineken 0.0 pomagam promować odpowiedzialne picie wśród fanów sportów motorowych na całym świecie. Kręcenie tej kampanii było świetną zabawą - mówi Max Verstappen.

Max Verstappen to urodzony w Belgii, a reprezentujący Holandię dwukrotny mistrz świata Formuły 1 w sezonach 2021 i 2022.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska