SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sport Management Polska będzie promować mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej

Związek Piłki Ręcznej w Polsce (ZPRP) rozpoczyna współpracę ze Sport Management Polska (SMP). Agencja marketingu sportowego zajmie się promocją Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej oraz działania komunikacyjne wokół imprezy.

Article

W ramach umowy Sport Management Polska będzie świadczyło także usługi w zakresie konstrukcji planu działań strategicznych, doradztwa, budowy strategii promocyjnej imprezy oraz działań PR i komunikacji kanałami social media. Umowa została zawarta na okres pięciu miesięcy.

W tym roku Polska będzie gospodarzem XI mistrzostw europy w piłce ręcznej plażowej. W zawodach weźmie udział 40 reprezentacji (20 damskich i 20 męskich) - w tym obydwie reprezentacje Polski. Będą to największe mistrzostwa w historii europejskiej plażówki. Turniej odbędzie się w Starych Jabłonkach, na  terenach hotelu Anders nad jeziorem Szeląg Mały. Mistrzostwa będą trwały od 2 do 7 lipca.

- Postanowiliśmy podjąć współpracę ze Sport Management Polska ze względu na posiadane referencje i wieloletnie doświadczenie tej firmy. Wierzę, że wspólnie osiągniemy cel jakim jest promocja polskiej piłki ręcznej plażowej i wejście na najwyższy poziom komunikacji tego wydarzenia - powiedział Andrzej Kraśnicki, prezes ZPRP.

Piłka ręczna plażowa od samego początku swego istnienia stawia na efektowność i dynamikę co m.in. znajduje odbicie w specjalnie skonstruowanych przepisach i swoją atrakcyjnością przyciąga widzów i kibiców. Na przykład za  bramki spektakularne i widowiskowe (określone przepisami) przyznaje się 2 punkty, podczas gdy za bramki zdobywane w zwykły, „tradycyjny” sposób przyznawany jest tylko 1 punkt.

- Aby dodatkowo podnieść atrakcyjność mistrzostw znacząco postawimy też na zdynamizowanie polityki komunikacyjnej. Zarówno na poziomie tradycyjnych działań PR jak i kanałów social media. Zgodnie z rekomendacjami SMP będziemy starali się pozyskać partnerów zasięgowych oraz reklamować mistrzostwa poprzez nośniki reklamowe środowiska piłki ręcznej. Planujemy też działania promocyjne oparte o event marketing i sporo akcji nieszablonowych - mówi Marek Góralczyk, dyrektor ds. współpracy z zagranicą i piłki ręcznej plażowej w ZPRP, a zarazem dyrektor turnieju o mistrzostwo Europy w Starych Jabłonkach.

Pierwszy turniej piłki ręcznej plażowej rozegrany został na plaży San Antonio w włoskim Ponza, w 1992 roku. Sama dyscyplina została oficjalnie uznana przez Międzynarodową Federację Piłki Ręcznej w 1994 roku. Z kolei Komitet Wykonawczy International World Games Association (IWGA) w czerwcu 2010 roku oficjalnie ogłosił piłkę ręczną plażową jednym ze sportów włączonych do programu Światowych Igrzysk Sportowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sport Management Polska będzie promować mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl