“Mistrzyni Powieści Obyczajowej” - nowa kolekcja Edipresse

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadza do sprzedaży kolekcję “Mistrzyni Powieści Obyczajowej”. Na serię składa się 25 najpoczytniejszych powieści Stanisławy Fleszarowej- Muskat zebranych w 34 tomy formatu kieszonkowego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pierwszy tom kolekcji zatytułowany „Lato nagich dziewcząt” będzie do kupienia z dwutygodnikiem „Przyjaciółka” lub samodzielnie w promocyjnej cenie 3,99 zł począwszy od czwartku 19 stycznia br.

Kolejne tomy będą ukazywały się co dwa tygodnie w czwartki w cenie 11,99 zł. Jak informuje wydawca, kolekcja jest kierowana do kobiet powyżej 35. lat i otrzymała oficjalną rekomendację Małgorzaty Kalicińskiej, autorki m.in. powieści „Dom nad rozlewiskiem”.

Sprzedaż pierwszego tomu wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV 4, TVN 7, TVN Style, TV Puls, TVN 24, 4fun.tv, 13th Street Universal, Domo, Club TV, Universal Channel, Zone Reality, Zone Europa, Ale kino!, Filmbox, Kino Polska, AXN), w prasie (tytuły własne Edipresse) oraz w internecie.

grafika

Za zakup mediów odpowiadał ZenithOptimedia Group, a spot przygotował duet Raczkowska Fedisz przy współpracy z Edipresse Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję