SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mleczne promocje Müller Polska

W piątek ruszyła dwumiesięczna promocja konsumencka "Mleczne Mile"firmy Müller, która w styczniu wkroczyła na polski rynek przetworówmlecznych. Promocję przygotowała agencja BTL Point Group, którawygrała przetarg na obsługę firmy w zakresie działań BTL.

Promocja konsumencka "Mleczne mile" potrwa do 22 lipca. Osoby,które w tym czasie kupią dowolny produkt marki Müller i wyślą kod zopakowania SMS-em lub za pomocą strony internetowej www.mlecznemile.pl, wezmą udział wlosowaniu nagród. Co tydzień do wygrania: pięć stylowych rowerów, araz w miesiącu - trzy wyjazdy wakacyjne o wartości 20 tys. złkażdy. Na uczestników czekają także nagrody gwarantowane - 50 tys.obrandowanych łyżeczek Müller.

Podczas trwania promocji, równolegle na terenie wybranychsklepów sieci Auchan, Tesco, Real, Alma i E.Leclerc będą prowadzonedziałania wspierające. Każdy, kto kupi cztery dowolne produktyMüller i pokaże je wraz z paragonem w specjalnej Strefie Müllerumiejscowionej za linią kas, weźmie udział w loterii z nagrodamigwarantowanymi. Na uczestników loterii czekają: blendery BOSCH,pojemniki do żywności, miseczki śniadaniowe, zakupowe torbyekologiczne oraz breloczki z żetonami do wózków sklepowych - wsumie 85 tys. nagród gwarantowanych.

Akcja promocyjna będzie komunikowana w spotach telewizyjnych,materiałach POS oraz na opakowaniach produktów.
Specjalnie na potrzeby akcji powstała strona internetowa www.mlecznemile.pl przygotowanaprzez BTL Point Group i agencję Full Interactive.

Promocji konsumenckiej towarzyszy kampania skierowana dosprzedawców - "Fotopółka". Do 19 czerwca sprzedawcy, którzyzdecydują się wstawić do swojego sklepu produkty Müller, anastępnie zaaranżują ekspozycję tych produktów i sfotografująekspozycję, mogą wygrać klimatyzację do swojego sklepu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mleczne promocje Müller Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl