SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mleczne promocje Müller Polska

W piątek ruszyła dwumiesięczna promocja konsumencka "Mleczne Mile" firmy Müller, która w styczniu wkroczyła na polski rynek przetworów mlecznych. Promocję przygotowała agencja BTL Point Group, która wygrała przetarg na obsługę firmy w zakresie działań BTL.

Promocja konsumencka "Mleczne mile" potrwa do 22 lipca. Osoby, które w tym czasie kupią dowolny produkt marki Müller i wyślą kod z opakowania SMS-em lub za pomocą strony internetowej www.mlecznemile.pl, wezmą udział w losowaniu nagród. Co tydzień do wygrania: pięć stylowych rowerów, a raz w miesiącu - trzy wyjazdy wakacyjne o wartości 20 tys. zł każdy. Na uczestników czekają także nagrody gwarantowane - 50 tys. obrandowanych łyżeczek Müller.

Podczas trwania promocji, równolegle na terenie wybranych sklepów sieci Auchan, Tesco, Real, Alma i E.Leclerc będą prowadzone działania wspierające. Każdy, kto kupi cztery dowolne produkty Müller i pokaże je wraz z paragonem w specjalnej Strefie Müller umiejscowionej za linią kas, weźmie udział w loterii z nagrodami gwarantowanymi. Na uczestników loterii czekają: blendery BOSCH, pojemniki do żywności, miseczki śniadaniowe, zakupowe torby ekologiczne oraz breloczki z żetonami do wózków sklepowych - w sumie 85 tys. nagród gwarantowanych.

Akcja promocyjna będzie komunikowana w spotach telewizyjnych, materiałach POS oraz na opakowaniach produktów.
Specjalnie na potrzeby akcji powstała strona internetowa www.mlecznemile.pl przygotowana przez BTL Point Group i agencję Full Interactive.

Promocji konsumenckiej towarzyszy kampania skierowana do sprzedawców - "Fotopółka". Do 19 czerwca sprzedawcy, którzy zdecydują się wstawić do swojego sklepu produkty Müller, a następnie zaaranżują ekspozycję tych produktów i sfotografują ekspozycję, mogą wygrać klimatyzację do swojego sklepu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mleczne promocje Müller Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl