Mlekpol w rajskim klimacie promuje maślanki na deser

"Mmmm... mmmój deser z maślanką. 60% maślanki, 100% przyjemności" – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa od SM Mlekpol.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mlekpol w rajskim klimacie promuje maślanki na deser

Desery z maślanką Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz z nata de coco i kawałkami czekolady.

Kampania marketingowa motywuje odbiorców do wprowadzania niewielkich zmian w swojej codzienności i szukania chwil na drobne przyjemności.

Działania realizowane będą głównie w kanale digital przy użyciu zasięgowych formatów, m.in. dipslay i video. Obejmą także aplikacje zakupowe, Google i Meta Ads oraz TikTok. Strategia zakłada ponadto działania contentowe i współpracę z influencerami.

– Dynamizm grafik i wykorzystanie wyrazistych kolorów świetnie podkreślają niebanalny charakter deserów, a hasła: „prosty skład” i „100% przyjemności” akcentują korzyści płynące z jedzenia tych innowacyjnych wyrobów mleczarskich Mlekpolu – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.

Kampania podzielona jest na etapy, a jej pierwsza odsłona potrwa od czerwca do sierpnia. Celem tego etapu działań jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności produktu wśród grupy docelowej, którą są kobiety.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu