„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” w kampanii Instytutu Żywności i Żywienia (wideo)

Instytut Żywności i Żywienia rozpoczął ogólnopolską kampanię społeczną przekonującą, że warto czytać etykiety i kupować zdrowsze produkty spożywcze. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe bringMore advertising, Profile i Media Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” w kampanii Instytutu Żywności i Żywienia (wideo)

Kampania jest skierowana do wszystkich osób decydujących o zakupach produktów żywnościowych w gospodarstwach domowych. Akcja m.in. ma kształtować w nich nawyk porównywania produktów spożywczych tej samej kategorii pod względem zawartości cukru, soli i tłuszczu, których nadmiar prowadzi do ryzyka rozwoju wielu chorób.

Wynika to z faktu, że jak pokazują badania zlecone przez Instytut Żywności i Żywienia, Polacy nie potrafią świadomie korzystać z informacji podawanych na etykietach produktów spożywczych.

Kampania jest realizowana w telewizji (od 9 stycznia w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych), na outdoorze (od 2 stycznia citylighty w 10 największych miastach) oraz internecie (strona kupujeto.pl, bannery w serwisach dotyczących m.in. jedzenia i sportu). Ponadto zaplanowano w styczniu konferencje prasowe w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu.

Budżet wszystkich działań wynosi 2,577 mln złotych. Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje bringMore advertising i Profile oraz dom mediowy Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?