Mobilna bankowość ma swoich odbiorców

Mobilna bankowość cieszy się coraz większym zainteresowaniem w USA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obecnie operacje bankowe za pomocą telefonów komórkowychwykonuje 16 procent mobilnych subskrybentów z USA, z czego 60procent robi to co najmniej raz w tygodniu - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmyHarris Interactive.

Badanie pokazało, że wśród osób, które do tej pory niekorzystały z tego typu usług, istnieje spore nimi zainteresowanie.Ponad 1/3 respondentów stwierdziła, że chciałaby sprawdzać stanswojego konta i przesyłać pieniądze za pomocą telefonukomórkowego.

Rośnie również popularność zakupów przez komórkę. 1/4użytkowników mobilnego Internetu stwierdziła, że za pomocą swojegourządzenia kupowała produkty online z wykorzystaniem kartykredytowej. Koejne 20 procent badanych wyraziło zainteresowaniemobilnymi zakupami.

Z badania Harris Interactive wynika też, że największą barierąstojącą na przeszkodzie większej popularności mobilnej bankowościbądź zakupów, jest obawa o bezpieczeństwo. 66 procent respondentówboi się przesyłania osobistych informacji finansowych, 63 procentobawia się oszustów, a 61 procent sytuacji, w której stracilibykomórkę zawierającą wrażliwe dane.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu