SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Modivo z pierwszą wizerunkową kampanią w telewizji, również poza Polską (wideo)

Ruszyła pierwsza wizerunkowa telewizyjna kampania reklamowa platformy Modivo (eobuwie.pl, Grupa CCC). Prowadzona jest nie tylko w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych: w Bułgarii, Grecji, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.

Rozpoczęta właśnie kampania to pierwsza tak duża kampania marki, która prowadzona jest również poza Polską: w Bułgarii, Grecji, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Przesłanie i główne hasło to: "Twój wybór - jedno miejsce Modivo".

- Chcemy pokazać naszym klientom ogromny wachlarz produktów i marek premium, które oferujemy. Bohaterowie spotu promującego kolekcję na jesień i zimę to barwne osoby, które swój indywidualizm wyrażają za pomocą stylizacji. Podkreślamy, że każdy z nas jest inny, dzieli nas styl życia i oczywiście gust, natomiast łączy chęć wygody i oszczędności czasu. Dlatego niezależnie od tego czy marzymy o minimalistycznym płaszczu z wielbłądziej wełny z Max Mary, czy bomberce w kolorowy print od Versace Jeans Couture - wszystkie te produkty znajdziemy na modivo.pl oraz w nowo otwartym sklepie stacjonarnym marki w Galerii Młociny w Warszawie - mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl

Tłem kampanii są monumentalne wnętrza Pałacu Kultury i Nauki, gwarne ulice Śródmieścia, najbardziej charakterystyczna architektura stolicy - kampania Modivo pokazuje Warszawę jako światową metropolię.

W reklamach pokazano ubrania zgodne z najnowszymi trendami takich marek jak MSGM, LOVE MOSCHINO, Just Cavalli, czy One Teaspoon, ponadczasową klasykę w wydaniu Marelli, Sportmaxu, Twinset, czy Tory Burch, rzeczy Guess, Tommy Hilfiger, Karl Lagerfeld, Polo Ralph Lauren, propozycje od Max Mary czy Victorii Beckham.

W kampanii telewizyjnej wykorzystane są 30-sto i 15-sto sekundowe spoty, billboardy sponsorskie. Dodatkowym wsparciem będzie kampania OOH na wielkim formacie i prestiżowych backlightach. Reklamy pojawią się również w prasie, w tytułach lifestylowych oraz premium.

Od strony produkcyjnej za projekt odpowiada Papaya Films.

Platforma Modivo oferuje modę premium - ok. 70 tys. produktów od niemal 250 marek.

Dołącz do dyskusji: Modivo z pierwszą wizerunkową kampanią w telewizji, również poza Polską (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arriva
Mam nadzieję,ze CCC poprawi swoje wyniki, bo inaczej pół marketingowej Warszawy będzie zwalniać w 2021 i nie będzie już takich kampanii..
odpowiedź