SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora uruchamia dwutygodnik dla młodzieży „Mój Spot”. Szefową Olga Woźniak, w redakcji dziennikarze „Gazety Wyborczej”

Agora wprowadza na rynek dwutygodnik dla młodzieży „Mój Spot”. Pierwszy numer ukaże się w czwartek 21 grudnia wraz z „Gazetą Wyborczą”. Kolejne ukazywać się mają w samodzielnej sprzedaży. Redaktorem naczelnym została Olga Woźniak.

Article

„Mój Spot" ma stanowić przegląd informacji, trendów i faktów interesujących nastolatków, przygotowanych w atrakcyjnej dla nich formie wizualnej. Pismo powstało z myślą o czytelnikach, w wieku 11-15 lat. Redakcja zajmie się m.in. tematyką gier, technologii, muzyką, filmami, odkryciami naukowymi i ciekawostkami. Przedstawi premiery i wydarzenia, także te, którymi żyje internet. Ale magazyn ma też ambicje odnosić się do informacji społecznych, politycznych i gospodarczych, wyjaśniając je w przystępny sposób.

- Tłumaczymy szybko zmieniający się świat w sposób zrozumiały i atrakcyjny dla młodzieży. Wypełniamy w ten sposób lukę na polskim rynku. Papierowy magazyn można czytać razem z dzieckiem, wnukiem czy uczniem, wejść w świat jego zainteresowań i problemów, co nie jest takie łatwe, gdy nastolatek większość czasu spędza sam pochylony nad ekranem smartfona czy tabletu. Na łamach magazynu obecni będą młodzi ludzie - zapytamy ich o zdanie, przeprowadzimy sondy. Jesteśmy ciekawi ich zdania i ich zainteresowań - będziemy się starać, by odbiorcy współtworzyli pismo - mówi Olga Woźniak, redaktor naczelna dwutygodnika.

W pierwszym numerze znajdą się m.in. informacje o tym, jak zostać Jedi ("Gwiezdne Wojny" z naukowej perspektywy), czy o globalnym ociepleniu.

„Mój Spot” będzie funkcjonował tylko w formie papierowej, będzie miał natomiast swój profil na Facebooku. Redakcję tworzą - poza Olgą Woźniak - dziennikarze „GW”, m.in. Adam Wajrak, Radosław Leniarski, Maja Staniszewska. W prace nad numerami pisma będą też zaangażowane osoby spoza redakcji, np. za psychologię odpowiada ekspert z Uniwersytetu SWPS Przemysław Staroń, a o książkach pisze wydawca magazynu „Ryms” poświęconego literaturze dla dzieci i młodzieży Marta Lipczyńska. - Pismo będzie ukazywało się wyłącznie w wersji papierowej, natomiast będzie miało swój facebookowy fanpage - informuje nas Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory.

Magazyn liczy 36 stron. Cena razem z wydaniem dziennika - 9,99 zł. Od 22 grudnia br. magazyn będzie dostępny w samodzielnej sprzedaży, w cenie 7,99 zł. Łączny nakład wydania to 75 tys. egzemplarzy. Kolejny numer dwutygodnika "Mój Spot" ukaże się 4 stycznia 2018 r.

Wydanie wspiera autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej", w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agora uruchamia dwutygodnik dla młodzieży „Mój Spot”. Szefową Olga Woźniak, w redakcji dziennikarze „Gazety Wyborczej”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
Fajnie. Lubię sportowe pisma.
16 22
odpowiedź
User
XX
Redaguje zespół GW? No to ten nowy tytuł zapewne zaraz powoła "oddolnie" jakąś młodzieżową organizację w rodzaju "Młody KOD" albo "Młodzi obrońcy demokracji". Tylko patrzeć, jak gratisem będzie konstytucja :)
45 18
odpowiedź
User
:(
Agoro, proszę, czy potraficie przez sekundę NIE być nadęci? Co to w ogóle znaczy "Spot"? Pokażcie mi pismo z równie bezsensownym tytułem, które utrzymało się przez dłużej niż rok. Zobaczcie, jak to robią/robili lepsi: Music TeleVision, Party, Bravo, Świat Młodych.

No, słucham? Który nastolatek mówi "mój spot"?! Echh... Ręce mi opadły.
38 13
odpowiedź
User
jij
Wizualizujecie sobie młodzież która czyta agorowy bełkot ?????
44 20
odpowiedź
User
jij
magazyn będzie dostępny w samodzielnej sprzedaży, w cenie 7,99 zł.

Młody człowiek wydaje 8 zł na 36 stron? Powinszować rozumu wydawcy. W lutym pozamiatane
56 13
odpowiedź