SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży. „M jak Mieszkanie” z największym spadkiem

W maju br. pozycja lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, zaś najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.

„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży. „M jak Mieszkanie” z największym spadkiem

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w maju 2015 roku wyniosła 55 012 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 3,06 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja należała do miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 7,57 proc. do poziomu 51 148 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 36 532 egz., po spadku o 23,36 proc. - największym w zestawieniu.

Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,35 proc. do 27 983 egz.

ZKDP

maj

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

108 000

55 185

55 012

105 023

59 748

56 748

Cztery Kąty

107 000

56 505

51 148

100 000

55 735

55 335

M jak Mieszkanie

91 500

36 833

36 532

92 000

47 859

47 664

Weranda

43 000

27 983

27 983

43 000

24 471

24 471

Dobre Wnętrze

35 800

15 002

12 430

36 900

13 678

11 665

Dom & Wnętrze

20 700

7 685

6 987

28 500

11 858

8 353

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 9,34 proc., również pochwalić się mogła „Weranda”. Z kolei największy spadek odnotowały „Cztery Kąty” - było to 28,41 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

108 000

55 185

55 012

108 400

62 998

62 996

Cztery Kąty

107 000

56 505

51 148

118 000

76 813

71 446

M jak Mieszkanie

91 500

36 833

36 532

91 500

48 335

48 063

Weranda

43 000

27 983

27 983

43 000

25 592

25 592

Dobre Wnętrze

35 800

15 002

12 430

35 800

14 820

12 360

Dom & Wnętrze

20 700

7 685

6 987

21 500

8 282

6 924

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży. „M jak Mieszkanie” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl