SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, zaś najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 59 931 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku zwiększyła się ona o 8,23 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. magazyn ten zajmował miejsce drugie.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z kolei na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 17,82 proc. do 58 132 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 569 egz., po wzroście o 1,67 proc.

Z kolei najwięcej zyskało pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w pierwszych trzech kwartałach br. zwiększył się bowiem o 28,42 proc. do 9 933 egz.

ZKDP

I-III kwartał

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

99 094

60 280

59 931

92 378

55 377

55 372

Cztery Kąty

104 894

58 556

58 132

122 609

70 812

70 741

M jak Mieszkanie

92 016

44 670

44 569

93 759

43 879

43 838

Weranda

43 173

25 854

25 854

43 067

27 602

27 602

Dobre Wnętrze

36 793

15 910

14 196

37 311

16 808

15 401

Dom & Wnętrze

31 125

12 883

9 933

29 625

15 205

7 735


We wrześniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 4,12 proc. do 58 571 egz. Na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (53 907 egz.; spadek o 22,52 proc. - największy w zestawieniu), a trzecia lokata należała do „M jak Mieszkania” (53 508 egz.; + 15,59 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” - było to 35,45 proc. do 10 030 egz.

ZKDP

wrzesień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

102 405

58 571

58 571

91 800

61 120

61 085

Cztery Kąty

120 000

54 589

53 907

124 000

69 637

69 575

M jak Mieszkanie

92 422

53 593

53 508

92 400

46 355

46 292

Weranda

42 800

28 636

28 636

43 200

29 948

29 948

Dobre Wnętrze

36 700

17 808

17 713

39 500

18 891

18 791

Dom & Wnętrze

26 000

12 035

10 030

28 000

14 905

7 405


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl