SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moment prawdy” oglądało 2 mln widzów

Druga seria „Momentu prawdy” miała wyższe udziały w rynku niż pierwsza. Polsat w czasie emisji show przegrywał tylko z TVN-em, a wpływy reklamowe programu wyniosły 10 mln zł.
 

„Moment prawdy” oglądało 2 mln widzów

Średnia oglądalność drugiego sezonu „Momentu prawdy” to 1,98 mln widzów przy udziale wynoszącym 17,40 proc. w grupie 4+ i 18,91 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. Oznacza to, że udział programu w 4+ wzrósł w porównaniu do pierwszego sezonu, emitowanego wiosną ub.r. - wynosił wtedy 16,95 proc. Natomiast w grupie 16-49 zmalał (wiosną br. udział wynosił tutaj 20,17 proc.) W ub.r. show nadawano godzinę wcześniej niż teraz, czyli o 21.00, a oglądało go wtedy 2,48 mln osób.

Programowi udało się poprawić wyniki nowego pasma, w którym jest emitowany. Bowiem w analogicznym okresie ub.r. Polsat między 22.00 a 23.00 przyciągał średnio 1,75 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 15,20 proc. i 14,58 proc.

W czasie nadawania drugiej serii „Momentu prawdy” Polsat zajmował drugie miejsce w rynku w wśród wszystkich widzów (rok temu był czwarty). Liderem z udziałem wynoszącym 18,10 proc. była stacja TVN, nadająca wtedy filmy fabularne. Za Polsatem plasowały się: TVP 2 (15,25 proc., „Nowa”, „997” i „Dr. House”) i TVP 1 (11,68 proc., gł. „Warto rozmawiać”, „Sprawa dla reportera”, „Detoks”). Drugie miejsce w rynku Polsat miał również w grupie komercyjnej.

Dane pokazują, że program oglądały głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Wpływy reklamowe z 10 odcinków drugiej edycji show wyniosły 10,1 mln zł. Rok temu przychody z reklam przy „Momencie prawdy” wyniosły 18,2 mln zł, ale wtedy seria liczyła 15 odcinków (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów).

Polsat nie podjął jeszcze decyzji w sprawie emisji kolejnej edycji „Momentu prawdy”. - Wszelkie decyzje programowe odnośnie przyszłości będą podejmowane prawdopodobnie najwcześniej w czerwcu – informuje nas Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy stacji.

Widownia drugiej serii „Momentu prawdy” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
25-02-2010 2 357 366 20,75% 22,40%
04-03-2010 2 033 598 18,25% 20,30%
11-03-2010 2 338 822 21,37% 23,20%
18-03-2010 1 899 468 16,83% 17,36%
25-03-2010 1 725 034 17,12% 17,28%
01-04-2010 2 023 985 16,27% 19,66%
08-04-2010 2 043 001 17,19% 19,18%
22-04-2010 1 808 378 15,27% 16,00%
29-04-2010 1 787 558 15,72% 17,04%
06-05-2010 1 832 394 15,68% 16,77%
średnia 1 983 930 17,40% 18,91%

 

 


Oglądalność programu na tle konkurencji

 

  Wszyscy 4+ 16-49
  AMR SHR % SHR %
TVN 2 036 170 18,10% 21,25%
Polsat – Moment prawdy 1 983 930 17,40% 18,91%
TVP 2 1 715 886 15,25% 15,11%
TVP 1 1 313 883 11,68% 7,17%


Profil widowni show

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,21% 79
  Kobiety 61,79% 119
Wiek  4-9 1,51% 25
   10-15 4,84% 69
  16 - 19 4,19% 72
  20 - 24 6,25% 76
  25 - 29 8,03% 90
  30 - 34 9,29% 114
  35 - 39 8,68% 122
  40 - 44 7,74% 120
  45 - 49 8,49% 119
  50 - 54 9,98% 121
  55 - 59 8,94% 118
  60+ 22,05% 113
Wlk. miasta Wieś 43,45% 112
  < 50 tys. 26,16% 109
  50-100 tys. 9,38% 110
  100-200 tys. 7,27% 91
  > 200 tys. 13,73% 67
Zawód Top management 6,73% 87
  Pracownicy średniego szczebla 16,24% 112
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 23,81% 118
  Emeryci 29,32% 118
  Inni 23,90% 73
Wykształcenie Podstawowe 53,02% 115
  Średnie 28,79% 97
  Wyższe 11,84% 104
  Inne 6,35% 49


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Moment prawdy” oglądało 2 mln widzów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Joey
Moim zdaniem "Moment Prawdy" to taki średniak. Ani słaby, ani wybitny - po prostu średni. Polsat powinien kontynuować ten program jesienią.
8 8
odpowiedź
User
mops
takie to badziewie i koniec.
8 8
odpowiedź
User
Gembal
Dobry program.
8 8
odpowiedź
User
A.
Co w tym dziwnego? Duża oglądalność programu nie tyle mówi o programie, co o jego widzach i ich prymitywnym wścibstwie.
8 8
odpowiedź
User
g
"... a walki bokserskie są ustawiane..."
8 8
odpowiedź