SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Moment Prawdy' poprawia wyniki Polsatu

Trzy pierwsze odcinki programu "Moment Prawdy' zobaczyło w Polsacie 2,83 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiem stację oglądało w tym paśmie mniej o średnio 350 tys. osób. Teleturniej poprawia także wyniki Polsat Cafe.

'Moment Prawdy' poprawia wyniki Polsatu

"Moment prawdy" po trzech odcinkach notuje 18,39 proc. udziału w grupie 4+ ( przed rokiem Polsat miał w tym paśmie 17,4 proc.) i 20,92 proc. udziału w grupie 16-49 ( przed rokiem 15,36 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Polsat


4+

(16 - 49)

Data AMR SHR % SHR %
05-03-2009 2 786 432 17,84% 20,09%
12-03-2009 2 722 399 17,84% 20,10%
19-03-2009 2 995 081 19,54% 22,64%
średnio 2 832 874 18,39% 20,92%


Mimo to, w trakcie emisji programu, Polsat zajmuje dopiero czwartą pozycję. Liderem jest TVP2 nadająca serial "Doktor House" (3,04 mln widzów i 19,86 proc. udziału w rynku), druga pozycja przypada TVN pokazującej "W11" oraz filmy fabularne (3,01 mln widzów i 19,64 proc. udziału w rynku), zaś trzecia TVP1 (2,85 mln widzów i 18,59 proc. udziału w rynku).

W komercyjnej grupie docelowej telewizję Polsat (20,92 proc. udziału w rynku) wyprzedza tylko TVP2 (25,22 proc. udziału w rynku).

Amerykańską wersję teleturnieju od dwóch tygodni nadaje Polsat Cafe. Śledzi ją średnio 115 tys. widzów zapewniając antenie 0,98 proc. udziału w ogólnopolskim rynku ( w grupie 4+) oraz 1,56 proc. udziału ( w grupie 16-49). "Moment prawdy" okazał się najchętniej oglądanym programem w historii tematycznego kanału.

Polsat Cafe
(16-49)
Data AMR SHR % SHR %
12-03-2009 96189 0,82% 1,27%
19-03-2009 134495 1,13% 1,85%
średnio 115471 0,98% 1,56%


W profilu widowni programu "Moment prawdy" emitowanego w Telewizji Polsat dominują kobiety, mieszkańcy wsi oraz małych miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 42,14% 88

Kobiety 57,86% 112
Wiek 4-9 1,21% 20

10-15 6,44% 87

16 - 19 5,96% 100

20 - 24 6,94% 81

25 - 29 8,20% 95

30 - 34 8,01% 100

35 - 39 9,27% 135

40 - 44 7,92% 123

45 - 49 6,03% 81

50 - 54 11,20% 135

55 - 59 8,65% 116

60+ 20,16% 106
Wlk. miasta Wieś 41,02% 105

< 50 tys. 25,80% 108

50-100 tys. 7,84% 93

100-200 tys. 9,63% 121

> 200 tys. 15,71% 76
Zawód Top management 5,92% 75

Pracownicy średniego szczebla 15,27% 108

Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,84% 105

Emeryci 32,17% 121

Inni 24,79% 81
Wykształcenie Podstawowe 53,99% 120

Średnie 26,57% 88

Wyższe 11,79% 103

Inne 7,65% 57


"The Moment Of Truth" poza USA nadawany był dotąd m.in. w Hiszpanii, Portugalii, Holandii, Danii, Niemczech, Chorwacji, Estonii, Wielkiej Brytanii, Australii, Szwecji, Włoszech i Izraelu. Na chwilę obecną format został sprzedany do ponad 50 krajów na całym świecie. Polską wersję produkuje ATM Grupa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Moment Prawdy' poprawia wyniki Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl