Mateusz Lubiński i Tomasz Hirkyj w redakcji Money.pl

Do serwisu ekonomicznego Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) dołączyło z początkiem sierpnia dwóch nowych dziennikarzy: Mateusz Lubiński i Tomasz Hirkyj - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Związani byli wcześniej z "Faktem" i Interią.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Mateusz Lubiński i Tomasz Hirkyj w redakcji Money.pl

Mateusz Lubiński przeszedł do Money.pl z dziennika „Fakt”, gdzie współtworzył dział Biznes Prawo Pieniądze. Wcześniej pracował w Interii.

- Praca w Money.pl będzie dla mnie kontynuacją tej ścieżki i daje możliwość dalszego rozwoju w obszarze, który stanowi trzon moich zainteresowań. To też szansa na pracę w młodym, dynamicznym zespole w niezależnej redakcji, będącej do tego liderem rynku – mówi Lubiński.

Tomasz Hirkyj pracę w mediach rozpoczął w 2019 roku w Interii. Początkowo jako dziennikarz w serwisie Tipy.pl, a następnie w serwisie Porady, które działały w sektorze Lifestyle'u Interii. Dotąd zajmował się redagowaniem tekstów lifestylowych, optymalizacją artykułów pod kątem SEO/SEM, a także badaniem i realizacją trendów związanych z działalnością serwisu.

Wiosną Money.pl powiększył swój zespół o cztery nowe osoby. Są to Karolina Wysota, Weronika Szkwarek, Piotr Bera oraz Paweł Gospodarczyk.

Serwis Money.pl miał w lipcu br. 9,9 mln realnych użytkowników (dane Mediapanel), najwięcej spośród witryn o tematyce gospodarczej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]