SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Money.pl przed Business Insiderem, ale z mniejszym wzrostem - w dół tylko Infor.pl (TOP10)

Wśród serwisów biznesowo-prawnych liderem pozostaje Money.pl, przy czym osiągnęło niższy wzrost odwiedzalności niż Business Insider Polska. Procentowo najwięcej zyskały Gazetaprawna.pl oraz działy o biznesie i prawie na Gazeta.pl i Fakt.pl, natomiast spadek zanotował jedynie Infor.pl.

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) w kategorii biznesowo-prawnej zanotował 9,23 mln użytkowników (co dało 32,3 proc. zasięgu) i 110 mln odsłon.

Serwis jest liderem we wszystkich tych statystykach. Na Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) 7,99 mln internautów wykonało 65,4 mln odsłon, a na Gazetaprawna.pl (Infor Biznes) 5,94 mln użytkowników wygenerowało 21,61 mln odsłon.

Serwis „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) przy 5,37 mln odwiedzających miał 31,44 mln odsłon, a dział biznesowo-prawny WP.pl przy 5,2 mln użytkowników zanotował 38,22 mln odsłon.

W zestawieniu są też sekcje o gospodarce i prawie kilku innych portali ogólnotematycznych. Na Gazeta.pl (Agora) taki dział zanotował 4,9 mln użytkowników i 24,32 mln odsłon, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 4,37 mln użytkowników i 15,46 mln odsłon, a na Interii - 3,92 mln użytkowników i 33,75 mln odsłon.

Z kolei na Bankier.pl (Bonnier Business Polska) 3,89 mln internautów wykonało 85,81 mln odsłon. Serwis osiągnął najwyższą średnią liczbę odsłon na użytkownika - 22,06. W przypadku Money.pl ten wskaźnik wyniósł 11,91, na Business Insider Polska - 8,18, a w dziale biznesowo-prawnym WP.pl - 7,35.

Rekordowy marzec serwisów biznesowych

W marcu br. 10 czołowych serwisów biznesowo-prawnych zanotowało łącznie 55,23 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 442,58 mln odsłon. W związku z epidemią koronawirusa i jej wielkimi konsekwencjami biznesowymi w porównaniu z marcem ub.r. osiągnęły duży wzrost odwiedzalności - o 19,05 mln odwiedzających (52,7 proc.) i 206,68 mln odsłon (87,6 proc.).

Money.pl w kategorii biznesowo-prawnej zyskało 1,71 mln użytkowników i 44,44 mln odsłon (to odpowiednio 22,7 i 67,8 proc. w górę). Większe wzrosty osiągnęły dwie kolejne witryny. Na Business Insider Polska przybyło 2,79 mln użytkowników (53,7 proc.) i 35,53 mln odsłon (119 proc.), a na Gazetaprawna.pl - 3,31 mln odwiedzających (126,3 proc.) i 14,14 mln odsłon (189,1 proc.).

Procentowo jeszcze mocniej w górę poszły statystyki działów o gospodarce i prawie na Gazeta.pl i Fakt.pl. Pierwszy zyskał 2,7 mln użytkowników i 12,45 mln odsłon (to odpowiednio 122,2 i 104,8 proc. w górę), a drugi - 2,68 mln użytkowników i 10,61 mln odsłon (159 i 218,8 proc.).

Taka sekcja WP.pl zanotowała wzrost o 1,51 mln odwiedzających (41 proc.) i 20,96 mln odsłon (121,4 proc.), analogiczny dział Interii - o 1,81 mln użytkowników (85,8 proc.) i 11,79 mln odsłon (53,7 proc.), a Bankier.pl - o 1,43 mln użytkowników (58,4 proc.) i 43,4 mln odsłon (102,3 proc.).

Jako jedyny spadek zanotował Infor.pl - liczba jego odwiedzających zmalała o 323,6 tys. (6,8 proc.), a liczba odsłon o 1,98 mln (10,7 proc.).

Dołącz do dyskusji: Money.pl przed Business Insiderem, ale z mniejszym wzrostem - w dół tylko Infor.pl (TOP10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jadzia
Brawo Seba!
odpowiedź
User
Krzyś Suwart
onet - słabiutko
odpowiedź