Money.pl przed Business Insiderem, ale z mniejszym wzrostem - w dół tylko Infor.pl (TOP10)

Wśród serwisów biznesowo-prawnych liderem pozostaje Money.pl, przy czym osiągnęło niższy wzrost odwiedzalności niż Business Insider Polska. Procentowo najwięcej zyskały Gazetaprawna.pl oraz działy o biznesie i prawie na Gazeta.pl i Fakt.pl, natomiast spadek zanotował jedynie Infor.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Money.pl przed Business Insiderem, ale z mniejszym wzrostem - w dół tylko Infor.pl (TOP10)

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) w kategorii biznesowo-prawnej zanotował 9,23 mln użytkowników (co dało 32,3 proc. zasięgu) i 110 mln odsłon.

Serwis jest liderem we wszystkich tych statystykach. Na Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) 7,99 mln internautów wykonało 65,4 mln odsłon, a na Gazetaprawna.pl (Infor Biznes) 5,94 mln użytkowników wygenerowało 21,61 mln odsłon.

Serwis „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) przy 5,37 mln odwiedzających miał 31,44 mln odsłon, a dział biznesowo-prawny WP.pl przy 5,2 mln użytkowników zanotował 38,22 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/w-informacjach-i-publicystyce-onet-wyprzedzil-wp-pl-naszemiasto-pl-przed-fakt-pl-gazeta-pl-i-interia-top10,7170716406806657a ##

W zestawieniu są też sekcje o gospodarce i prawie kilku innych portali ogólnotematycznych. Na Gazeta.pl (Agora) taki dział zanotował 4,9 mln użytkowników i 24,32 mln odsłon, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 4,37 mln użytkowników i 15,46 mln odsłon, a na Interii - 3,92 mln użytkowników i 33,75 mln odsłon.

Z kolei na Bankier.pl (Bonnier Business Polska) 3,89 mln internautów wykonało 85,81 mln odsłon. Serwis osiągnął najwyższą średnią liczbę odsłon na użytkownika - 22,06. W przypadku Money.pl ten wskaźnik wyniósł 11,91, na Business Insider Polska - 8,18, a w dziale biznesowo-prawnym WP.pl - 7,35.

grafika

Rekordowy marzec serwisów biznesowych

W marcu br. 10 czołowych serwisów biznesowo-prawnych zanotowało łącznie 55,23 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 442,58 mln odsłon. W związku z epidemią koronawirusa i jej wielkimi konsekwencjami biznesowymi w porównaniu z marcem ub.r. osiągnęły duży wzrost odwiedzalności - o 19,05 mln odwiedzających (52,7 proc.) i 206,68 mln odsłon (87,6 proc.).

Money.pl w kategorii biznesowo-prawnej zyskało 1,71 mln użytkowników i 44,44 mln odsłon (to odpowiednio 22,7 i 67,8 proc. w górę). Większe wzrosty osiągnęły dwie kolejne witryny. Na Business Insider Polska przybyło 2,79 mln użytkowników (53,7 proc.) i 35,53 mln odsłon (119 proc.), a na Gazetaprawna.pl - 3,31 mln odwiedzających (126,3 proc.) i 14,14 mln odsłon (189,1 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-zyskaly-40-proc-uzytkownikow-wp-pl-przed-onetem-najmocniej-w-gore-gazeta-pl,7170719182702721a ##

Procentowo jeszcze mocniej w górę poszły statystyki działów o gospodarce i prawie na Gazeta.pl i Fakt.pl. Pierwszy zyskał 2,7 mln użytkowników i 12,45 mln odsłon (to odpowiednio 122,2 i 104,8 proc. w górę), a drugi - 2,68 mln użytkowników i 10,61 mln odsłon (159 i 218,8 proc.).

Taka sekcja WP.pl zanotowała wzrost o 1,51 mln odwiedzających (41 proc.) i 20,96 mln odsłon (121,4 proc.), analogiczny dział Interii - o 1,81 mln użytkowników (85,8 proc.) i 11,79 mln odsłon (53,7 proc.), a Bankier.pl - o 1,43 mln użytkowników (58,4 proc.) i 43,4 mln odsłon (102,3 proc.).

Jako jedyny spadek zanotował Infor.pl - liczba jego odwiedzających zmalała o 323,6 tys. (6,8 proc.), a liczba odsłon o 1,98 mln (10,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style