SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Money.pl z nową stroną główną, zmieniono układ działów i grafiki

Strona główna serwisu o finansach i biznesie Money.pl (należącego do Wirtualnej Polski) została uruchomiona w nowej odsłonie. Zmieniono układ działów, szatę graficzną oraz siatkę reklamową.

Na stronie głównej Money.pl przeprojektowano wszystkie działy (m.in. te największe: „Giełda” i „Waluty”), zmieniono czcionkę i sposób wyświetlania stron artykułowych oraz dodano sekcję wideo.

Najważniejsze materiały wyświetlane są w formie przewijanej rolki. Tytuły informacji umieszczone są na białym lub granatowym tle, charakterystycznym dla serwisu. Zrezygnowano tym samym z umieszczania ich bezpośrednio na zdjęciach i grafikach. Newsfeed serwisu aktualizuje się automatycznie.

W prawej część strony umieszczono zbiór narzędzi do monitorowania wydarzeń na rynkach kapitałowych. Każdy użytkownik może stworzyć dopasowany do własnych preferencji kokpit zarządzania inwestycjami poprzez porównywanie i śledzenie spółek oraz tworzenie indywidualnych portfeli.

Ponadto wprowadzono odświeżoną siatkę reklamową - zgodną ze standardami Coalition for Better Ads oraz uzupełnioną o nowe formaty.

- Po wielu miesiącach badań wśród użytkowników i partnerów biznesowych oddajemy czytelnikom nowy, lekki, intuicyjny serwis, który pozwoli lepiej, szybciej i głębiej zaglądać za kulisy życia gospodarczego i rynków finansowych. Wyczuć puls ekonomii i życia firm. Z należytą ostrością opisywać sprawy istotne dla milionów konsumentów. Rzetelność, jakość i odpowiedzialność to fundamenty warsztatu naszej redakcji, które od teraz zyskują dodatkowo czytelny, przyjazny dla oka design - opisuje Mikołaj Kunica, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny obszaru biznes w Wirtualnej Polsce.

Nową wersję Money.pl będą wspierać od 13 listopada działania reklamowe. Kampania obejmie serwisy Grupy Wirtualna Polska, media branżowe oraz pociągi PKP Intercity.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. Money.pl zanotował 6,8 mln realnych użytkowników, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska miały 21,15 mln użytkowników i 2,69 mld odsłon.

Dołącz do dyskusji: Money.pl z nową stroną główną, zmieniono układ działów i grafiki

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzys
A co tam w bankierze? Już go specjaliści od papieru z bbp zaorali? Czy jeszcze drenuja?
odpowiedź
User
Ada
Słabo to wygląda bo jest mało treści
odpowiedź
User
xxx
To Nino już wyrzucili? Już nie jest naczelną Moneya?
odpowiedź