Money.pl z nową stroną główną, zmieniono układ działów i grafiki

Strona główna serwisu o finansach i biznesie Money.pl (należącego do Wirtualnej Polski) została uruchomiona w nowej odsłonie. Zmieniono układ działów, szatę graficzną oraz siatkę reklamową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Money.pl z nową stroną główną, zmieniono układ działów i grafiki

Na stronie głównej Money.pl przeprojektowano wszystkie działy (m.in. te największe: „Giełda” i „Waluty”), zmieniono czcionkę i sposób wyświetlania stron artykułowych oraz dodano sekcję wideo.

Najważniejsze materiały wyświetlane są w formie przewijanej rolki. Tytuły informacji umieszczone są na białym lub granatowym tle, charakterystycznym dla serwisu. Zrezygnowano tym samym z umieszczania ich bezpośrednio na zdjęciach i grafikach. Newsfeed serwisu aktualizuje się automatycznie.

W prawej część strony umieszczono zbiór narzędzi do monitorowania wydarzeń na rynkach kapitałowych. Każdy użytkownik może stworzyć dopasowany do własnych preferencji kokpit zarządzania inwestycjami poprzez porównywanie i śledzenie spółek oraz tworzenie indywidualnych portfeli.

Ponadto wprowadzono odświeżoną siatkę reklamową - zgodną ze standardami Coalition for Better Ads oraz uzupełnioną o nowe formaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-pozyskala-kolejne-100-mln-zl-kredytu-na-inwestycje,7171207587559553a ##

- Po wielu miesiącach badań wśród użytkowników i partnerów biznesowych oddajemy czytelnikom nowy, lekki, intuicyjny serwis, który pozwoli lepiej, szybciej i głębiej zaglądać za kulisy życia gospodarczego i rynków finansowych. Wyczuć puls ekonomii i życia firm. Z należytą ostrością opisywać sprawy istotne dla milionów konsumentów. Rzetelność, jakość i odpowiedzialność to fundamenty warsztatu naszej redakcji, które od teraz zyskują dodatkowo czytelny, przyjazny dla oka design - opisuje Mikołaj Kunica, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny obszaru biznes w Wirtualnej Polsce.

Nową wersję Money.pl będą wspierać od 13 listopada działania reklamowe. Kampania obejmie serwisy Grupy Wirtualna Polska, media branżowe oraz pociągi PKP Intercity.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. Money.pl zanotował 6,8 mln realnych użytkowników, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska miały 21,15 mln użytkowników i 2,69 mld odsłon.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]