SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Money.pl z większą przewagą nad Business Insiderem, mocno w dół Gazetaprawna.pl i Biznesinfo (TOP10)

Większość czołowych serwisów o tematyce gospodarczej i prawnej miała w listopadzie mniej użytkowników niż w październiku, Gazetaprawna.pl i Biznesinfo.pl straciły po ponad 1,1 mln internautów. Liderujący Money.pl zanotował mniejszy spadek niż Business Insider Polska, a spory wzrost osiągnął portal „Rzeczpospolitej”.

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w listopadzie br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 9,07 mln użytkowników, czyli 31,24 proc. wszystkich internautów w Polsce. W zestawieniu jest też część gospodarczo-prawna portalu WP.pl (głównie sekcja Finanse WP), która miała 4,18 mln użytkowników i 14,41 proc. zasięgu.

Zajmujący drugą pozycję Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnął 7,57 mln internautów, co dało 26,09 proc. zasięgu. Natomiast sekcja gospodarczo prawna należącego też do RASP portalu Fakt.pl zanotowała 3,83 mln odwiedzających i 13,21 proc. zasięgu.

Działający od połowy ub.r. Biznesinfo.pl (Grupa Iberion) miał 6,06 mln użytkowników i 20,87 proc. zasięgu, portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) - 5,49 mln użytkowników i 18,9 proc. zasięgu, a część biznesowo-prawna Gazeta.pl (Agora), czyli m.in. serwis Next Gazeta.pl - 4,87 mln użytkowników i 16,78 proc. zasięgu.

Z tytułów prasowych w rankingu oprócz „Rzeczpospolitej” jest obecny „Dziennik Gazeta Prawna” z dwoma swoimi witrynami. Infor.pl miał 4,77 mln odwiedzających i 16,45 proc. zasięgu, a Gazetaprawna.pl - 3,5 mln użytkowników i 12,07 proc. zasięgu.

Z kolei sekcję biznesowo-prawną Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) odwiedziło 3,66 mln internautów, co dało 12,62 proc. zasięgu.

W porównaniu z październikiem Money.pl zanotował spadek liczby użytkowników o 194,4 tys. (2,1 proc.), natomiast Business Insider Polska - o 700,5 tys. (8,5 proc.). W konsekwencji przewaga Money.pl zwiększyła się z 989,5 tys. do 1,49 mln odwiedzających.

Dużo więcej straciły Biznesinfo.pl i Gazetaprawna.pl. W pierwszym serwisie ubyło 1,13 mln internautów (to 15,7 proc. w dół), a w drugim - 1,16 mln (24,8 proc.).

Na Gazeta.pl część biznesowo-prawna straciła 657,7 tys. użytkowników (11,9 proc.), na WP.pl - 292,2 tys. (6,5 proc.), a na Interii - 146,4 tys. (3,8 proc.).

Za to portal Rp.pl zyskał 594,9 tys. internautów (12,2 proc.), a Infor.pl - 149 tys. (3,2 proc.).

Dołącz do dyskusji: Money.pl z większą przewagą nad Business Insiderem, mocno w dół Gazetaprawna.pl i Biznesinfo (TOP10)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grzesiek
Ogórek nie daje się Kunicy. Nawet Goduslawski nic tam nie pomógł.
odpowiedź
User
Tadek
Business Insider coraz gorszy. Opowieści Sołowowa przyjmowane bezkrytycznie w odcinkach na czołówce kilka razy , coraz większa żenada niestety i dużo treści reklamowych nawet wśród głównych informacji
odpowiedź
User
LorriQuast
Facebook płaci 530 dolarów dziennie. Dołącz do Facebooka i co tydzień otrzymuj dodatkowe dolary ze swojego domu. Po prostu zapłacono mi 8590 $ w poprzednim miesiącu. Zacznij zdobywać więcej gotówki, bez zadłużenia i różnych wydatków. Odwiedź ten link i zwróć uwagę, co powiedział właściciel Facebooka........ smartlife3.com
odpowiedź