Nowe stanowisko w Burda Media Polska . Odchodzi szef Content Studio

Monika Ceglińska-Maciak objęła nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and Content Studio director w strukturze biura reklamy Burda Media Polska. Z firmy odchodzi z kolei Michał Wojak.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Nowe stanowisko w Burda Media Polska . Odchodzi szef Content Studio

Monika Ceglińska-Maciak będzie odpowiadała za strategię i politykę reklamową, rozwój produktu reklamowego oraz zespół realizacyjny kampanii komercyjnych raportując bezpośrednio do Michała Helmana, chief commercial officera.

Posiada wieloletnie doświadczenie pracy w mediach i reklamie. Zdobywała je pracując w czołowych agencjach mediowych (Starcom, Media Direction OMD, MediaCom) i firmach digitalowych (K2), na różnych stanowiskach: od media planera do dyrektora strategii digitalowych.

Z firmą Burda Media Polska (a wcześniej z Edipresse Polska) związana jest od roku 2017, gdzie pełniła funkcję szefa zespołu realizacji (Head of Project Management), następnie osoby odpowiedzialnej za rozwój produktu reklamowego i politykę cenową reklam.

- Monika wielokrotnie udowodniła, że rozumie potrzeby biznesowe i komunikacyjne klientów reklamowych, i potrafi je przełożyć na konkretne, efektywne rozwiązania mediowe. Jestem przekonany, że Moniki doświadczenie i umiejętność współpracy z interesariuszami wpłynie na jeszcze wyższą jakość usług reklamowych świadczonych przez Burda Media Polska – mówi Michał Helman.

Michał Wojak, który dotychczas pełnił funkcję dyrektora Content Studia z końcem stycznia 2025 kończy współpracę z Burda Media Polska. Stanowisko to zajmował od jesieni ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]