Monika Maszkiewicz wraca do Burdy

Monika Maszkiewicz została kreatywnym strategiem w strukturze biura reklamy Burda Media Polska. To jej powrót do firmy.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Monika Maszkiewicz wraca do Burdy
Monika Maszkiewicz

Maszkiewicz poinformowała na LinkedIn, że zajmie się tworzenie kreatywnych koncepcji kampanii dla klientów reklamowych Burda Media Polska, tworzeniem nowych formatów czy eksperckim wsparciem działu handlowego na spotkaniach z kluczowymi klientami.

Wcześniej związana była z serwisem Party.pl należącym do Burda Media Polska, gdzie była menedżerką wideo i reporterką. W przeszłości pracowała też jako wydawczyni i reporterka w Agorze oraz w Ringier Axel Springer Polska (serwisy Plejada.pl, VUMAG).

Zmiany w Burdzie

Na początku roku nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej ds. digital w Burda Media Polska objęła Nino Dżikija. Wcześniej pracowała m.in. w Grupie naTemat, Wirtualnej Polsce i własnej agencji Natives.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta