SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Mychlewicz: z Xella Polska na dyrektorkę marketingu Weber w Saint Gobain

Monika Mychlewicz zaczęła pracę w grupie Saint Gobain jako dyrektor marketingu marki Weber. Poprzednio przez cztery lata pełniła taką funkcję w firmie Xella Polska.

W grupie Saint Gobain Monika Mychlewicz odpowiada zarówno za kompleksową komunikację, jak też rozwój marki chemii budowlanej Weber. Zarządza kilkuosobowym zespołem marketingu.

- Marketing produktów budowlanych to zarówno działania B2B - przede wszystkim skierowane do wykonawców, ale również architektów i dystrybutorów; jak również szeroka komunikacja B2C - do inwestorów indywidualnych, w tym edukacja dotycząca najnowszych technologii budowlanych - wylicza Mychlewicz.

Poprzednio przez 10 lat pracowała w firmie Xella Polska, do której należą marki materiałów budowlanych Ytong, Silka i Multipor. Przez ostatnie cztery lata pełniła funkcję dyrektor marketingu.

Dołącz do dyskusji: Monika Mychlewicz: z Xella Polska na dyrektorkę marketingu Weber w Saint Gobain

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl