Monika Pyrek ambasadorką kampanii „Niewykluczone”

Tyczkarka Monika Pyrek została twarzą kampanii „Niewykluczone” mającej na celu promowanie komfortu życia współczesnych kobiet. Przy akcji, sponsorowanej przez markę Urinal, pracują agencje Hill+Knowlton Strategies i VML Poland.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Akcja „Niewykluczone” popiera kobiety, które starają się być przygotowane na każdą okazję, są świadome i  aktywne, nie oglądają się za siebie i nie rozpaczają w momencie porażki. Zawsze szukają wyjścia z sytuacji, nie pozwalają się wykluczyć z ważnych aspektów życia - są wśród nich matki, sportsmenki, kobiety biznesu, liczy się dla nich radość i spełnienie.

W ramach akcji wszystkie kobiety, którym taka postawa jest bliska, zaproszone są do stworzenia Dekalogu Niewykluczonych, czyli praktycznych rad, jak nie dać się wykluczyć z przyjemności życia. Działania są prowadzone przede wszystkim na stronie niewykluczone.wp.pl

grafika

Kampania potrwa do maja 2014 roku, a jej partnerami mediowymi są Wirtualna Polska oraz magazyn „Zwierciadło”. Agencja Hill+Knowlton Strategies odpowiada za działania z obszaru PR i event, a agencja VML za aktywności PR w internecie.  Akcję organizuje Walmark, producent preparatów Urinal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego