SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Monika Sękowska: z Edipresse Polska do „Przekroju”

Monika Sękowska zaczęła pracę jako manager kwartalnika „Przekrój”. Poprzednio przez osiem lat była związana z Edipresse Polska.

Monika Sękowska Article

W „Przekroju” Monika Sękowska odpowiada za marketing, koordynację projektów promocyjnych i działania PR.

„Przekrój” jako kwartalnik pojawił się na rynku w połowie grudnia ub.r. Pismo ma profil społeczno-kulturalny, ma format A3, 148 stron i kosztuje 14,90 zł. Początkowy nakład wyniósł 50 tys. egz., z uwagi na duże zainteresowanie ze strony czytelników zrealizowano dwa dodruki tego numeru: pierwszy to 29,9 tys. egz., a drugi - 60 tys. egz.

Monika Sękowska poprzednio przez osiem lat pracowała w Edipresse Polska. Najpierw była specjalistą ds. PR, a wiosną ub.r. objęła nowo utworzone stanowisko szefa biura zarządu i komunikacji. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy oraz za funkcjonowanie biura jej zarządu.

Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monika Sękowska: z Edipresse Polska do „Przekroju”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Brawo Monika!
3 1
odpowiedź
User
Stephan
Brawo Monika, czas na dalszy rozwój. Nie mogłaś na niego liczyć.
1 0
odpowiedź
User
Ola
Brawo po trzykroć i gratulacje dla Przekroju! Wspaniała osoba.
2 0
odpowiedź
User
Max
Dobry krok, sama wiesz jak w Edipresse traktuje się ludzi...
2 1
odpowiedź
User
bolko
Ten drugi dodruk to im nosem wyjdzie. W Empikach regały się od tego uginają. A czytelnikom to nosem wyjdzie, po przy nakładzie 140 tys. reklamodawcy walą zapewne drzwiami i oknami.
1 1
odpowiedź
User
Brawo Monika
Monika, gratulacje. Dobrze, że wyrwalas się z Edipresse i ich nepotycznego stylu zarządzania. Teraz firmujesz jakość i nie masz się czego wstydzić.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing