SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Wyborcza” łączy zespoły marketingu swoich magazynów. Na jego czele Monika Summer-Brason

W lipcu br. „Gazeta Wyborcza” połączyła dział marketingu tytułów „ Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun” z zespołem zajmującym się promocją tygodnika „Wysokie Obcasy”, miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, wydań specjalnych oraz serwisu Wysokieobcasy.pl. Dyrektorką nowego działu marketingu magazynów "GW" została Monika Summer-Brason.

Article

Summer-Brason do tej pory zajmowała się współtworzeniem i realizacją strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej marki „Wysokie Obcasy”.

W kierowanym przez nią dziale, promocją poszczególnych tytułów zajmują się: Jowita Purzycka, która odpowiada za „Avanti”, Sylwia Bełzek - za „Logo” i „Opiekuna” oraz Alicja Gałek – za „Kuchnie” - Alicja Gałek. Markę „Wysokie Obcasy” nadzoruje Adrianna Dobrzyńska i Karolina Ryszka.

Monika Summer-Brason jest związana z branżą wydawniczą od 17 lat. W marcu 2017 r. dołączyła do zespołu Agory. Poprzednio przez trzy lata pracowała jako dyrektor promocji i komunikacji w Wydawnictwie Zwierciadło, gdzie odpowiadała za miesięczniki „Zwierciadło”, „Sens”, a także za projekty wydawnicze działu książek. W latach 2008-2012 w wydawnictwie G+J Polska (obecnie Burda Polska) pełniła funkcję dyrektor wydawniczej i dyrektor promocji magazynów kobiecych. Wcześniej była odpowiedzialna za komunikację marketingową dziennika „Polska The Times”. Pracowała także w Axel Springer (obecnie Ringier Axel Springer Polska - przyp.red.) dla tytułów „Newsweek Polska” i „Forbes”.

Zmiany w segmencie prasy drukowanej Agory

Z początkiem lipca br. nastąpiły zmiany w segmencie prasa Agory. Cztery magazyny wydawane dotychczas przez zespół pionu odpowiadający za czasopisma trafiły pod skrzydła „Gazety Wyborczej” – to: „Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun”. Z „Gazetą Wyborczą” połączone zostały redakcje tych czterech tytułów, a także ich działy sprzedaży, graficzny i marketingu. W ten sposób powstał jeden zespół, odpowiadający za rozwój prasowego portfolio Agory.

Wydawcą wszystkich magazynów „Gazety Wyborczej” jest Joanna Mosiej-Sitek.

Według danych ZKDP w maju br. średnia sprzedaż ogółem „GW” wynosiła 93 tys. ezg.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” łączy zespoły marketingu swoich magazynów. Na jego czele Monika Summer-Brason

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nissin
Czyli zaczyna się początek końca powyższych wydawnictw-Agora powoli wycofuje się w "zabawę" wydawcy prasy-w założeniu ma pozostać tylko Wyborcza jako dziennik ogólnopolski (bez wydań lokalnych) oraz Wysokie Obcasy.
22 12
odpowiedź
User
mega zaskok
To "Wyborcza" jeszcze istnieje?
19 16
odpowiedź
User
Gn
Ta pani to tragedia...
25 15
odpowiedź
User
Tomek Pawlak
Miałem wątpliwa przyjemność pracować z nią w pp, i teraz nie moge wyjść z podziwu że położy w trumnie moje ulubione tytuły.
20 14
odpowiedź
User
EX G+J
SKUTECZNA I FAJNA DZIEWCZYNA. traktuje ludzi normalnie i jeszcze jest skuteczna
15 17
odpowiedź