SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Wasilewska head of creative team agencji K2. Maciej Robak head of arts, a Marcel Cegliński head of social creatives

Monika Wasilewska awansowała na stanowisko head of creative team w agencji K2. Awanse otrzymali też Maciej Robak (na funkcję head of arts) i Marcel Cegliński (na funkcję head of social creatives).

Od lewej: Monika Wasilewska, Maciej Robak, Marcel Cegliński Od lewej: Monika Wasilewska, Maciej Robak, Marcel Cegliński

Monika Wasilewska, dotychczasowa senior copywriterka, awansowała na head of creative team. Pokieruje zespołem odpowiadającym za całościową, kreatywną obsługę marki Netflix w social mediach. Z agencją związana od dwóch lat, tworzy i realizuje projekty dla marki Netflix. Doświadczenie gromadziła w agencjach Lubię to - linked by Isobar, WebTalk i serwisie pkt.pl

Maciej Robak, do niedawna senior art director, została nowym head of arts. Będzie odpowiadał za finalną, wizualną jakość projektów tworzonych dla klientów agencji. W agencji K2 pracuje od 12 lat. Ma na koncie realizacje m.in. do międzynarodowej kampanii promującej dodatek do gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” pt. „Krew i Wino” oraz wiedźmińskiej gry karcianej „Gwint” na 11 rynkach.

Marcel Cegliński - wcześniej head of art & design w K2 Precise - po przejściu do agencji K2 objął stanowisko head of social creatives i kieruje zespołem realizującym projekty kreatywne dedykowane kanałom społecznościowym.

W 2014 roku Cegliński objął stanowisko graphic designera w należącej do Grupy K2 agencji K2 Media (obecnie K2 Precise). Po 3 latach awansował i objął zarządzanie teamem designerów. W 2018 roku, wraz ze swoim zespołem, dołączył do zintegrowanego działu kreacji K2 oraz K2 Media (obecnie K2 Precise). Karierę zawodową rozpoczynał w kieleckiej agencji Simply Creative.

Awansowali pracownicy będą raportować będzie bezpośrednio do Filipa Szperla, szefa kreacji K2.

Dołącz do dyskusji: Monika Wasilewska head of creative team agencji K2. Maciej Robak head of arts, a Marcel Cegliński head of social creatives

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Buahahaha. Same łby!
odpowiedź