Mood: nowa strategia marki

Wraz z globalnym rebrandingiem, Mood wprowadza nową strategię swojej marki, dzięki której firma ma być kojarzona nie tylko z marketingiem sensorycznym, ale z szeroko rozumianym "experience designem".

km
km
Udostępnij artykuł:

Mood chce dzięki globalnemu rebrandingowi zmienić postrzeganie biznesowe swojej grupy kapitałowej. Obecnie spółki Mood Media, Muzak oraz DMX rozpoczynają działalność na całym świecie (w tym w Polsce) pod jedną marką Mood.

Po zakończeniu rebrandingu Mood zamierza zacząć wprowadzać pełne spektrum rozwiązań sensorycznych dla biznesu, także na rynek polski. Firma ma stać się globalnym zespołem koncentrującym się na projektowaniu doznań, czyli tzw. "experience design", tworząc dla swoich partnerów biznesowych zaawansowane i kompleksowe połączenia sensoryczne oraz aplikacje mobilne, pozwalające im na kreatywną i skuteczną komunikację ze swoimi klientami.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej