more communications agency to po rebrandingu more

Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną. Za projekt, wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej oraz realizację strony internetowej odpowiada Leniva Studio.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
more communications agency to po rebrandingu more

Nowy system identyfikacji wizualnej charakteryzuje się minimalistycznym podejściem do projektowania, ograniczoną paletą kolorów, czytelną i dostępną typografią.

Kluczowym elementem rebrandingu jest minimalistyczne logo.

– Rebranding to nie tylko nowa estetyka, ale także podkreślenie naszej ewolucji jako agencji. Robimy duży krok w stronę większej klarowności i spójności w komunikacji marki, jaką jest more. Nowa identyfikacja wspiera nas w budowaniu długoterminowych relacji z klientami, stawiając na przejrzystość i skuteczność – zaznacza Jakub Zajdel, CEO more.

– Nowa identyfikacja wizualna more jest mocna i celowa. Skupia się na przekazaniu kluczowych wartości marki przy użyciu prostych, oszczędnych środków. Wszystko ma tu swoje miejsce. Mniej znaczy więcej – komentuje Kamil Przybyła, główny brand designer Leniva Studio, które odpowiada za rebranding.

Na całość zmian, poza kompleksowym design systemem, składają się także przeprojektowanie materiałów do komunikacji z klientami oraz całościowa komunikacja wizualna online (strona internetowa oraz LinkedIn).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek