SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Yeti i bogacz reklamują Morizon.pl jako „największy portal nieruchomości” (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami nieruchomości Morizon.pl (należącego do MZN Property). Reklamy, pod hasłem „Od wyszukania do zamieszkania”, podkreślają, że Morizon.pl jest największymi serwisem w swojej kategorii. Za kreacje i produkcję spotów odpowiada agencja LiquidThread

Article

W spotach narrator występuje razem z yeti i bogaczem, którzy dzięki ogłoszeniu na Morizon.pl kupili igloo i dworek, odpowiadające im specyficznym potrzebom. Reklamy podkreślają, że w tym serwisie jest dostępnych mnóstwo ogłoszeń dotyczących kupna i wynajmu mieszkań i domów.

Kampania wprowadza nowe hasło główne Morizon.pl: „Od wyszukania do zamieszkania”. W reklamach serwis jest przedstawiany jako największy w kategorii nieruchomości.

Poprzednia duża kampania Morizon.pl była prowadzona wiosną 2015 roku pod hasłem „Jeden Morizon, milion mieszkań”.

Nowa akcja reklamowa ma obejmować przede wszystkim telewizję oraz internet. Za kreacje i produkcję spotów odpowiada agencja LiquidThread

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Yeti i bogacz reklamują Morizon.pl jako „największy portal nieruchomości” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl