Yeti i bogacz reklamują Morizon.pl jako „największy portal nieruchomości” (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami nieruchomości Morizon.pl (należącego do MZN Property). Reklamy, pod hasłem „Od wyszukania do zamieszkania”, podkreślają, że Morizon.pl jest największymi serwisem w swojej kategorii. Za kreacje i produkcję spotów odpowiada agencja LiquidThread

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Yeti i bogacz reklamują Morizon.pl jako „największy portal nieruchomości” (wideo)

W spotach narrator występuje razem z yeti i bogaczem, którzy dzięki ogłoszeniu na Morizon.pl kupili igloo i dworek, odpowiadające im specyficznym potrzebom. Reklamy podkreślają, że w tym serwisie jest dostępnych mnóstwo ogłoszeń dotyczących kupna i wynajmu mieszkań i domów.

Kampania wprowadza nowe hasło główne Morizon.pl: „Od wyszukania do zamieszkania”. W reklamach serwis jest przedstawiany jako największy w kategorii nieruchomości.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/morizon-zmienia-nazwe-na-mzn-property-nowa-strategia-na-rynku ##

Nowa akcja reklamowa ma obejmować przede wszystkim telewizję oraz internet. Za kreacje i produkcję spotów odpowiada agencja LiquidThread

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana