SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zespół „Mosznowładcy” w kampanii Movember Polska przypomina mężczyznom o badaniach profilaktycznych

Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii Movember Polska. Mężczyźni w całym kraju zapuszczają wąsy, aby swoją zmianą wizerunku prowokować do rozmów na temat ich zdrowia. W akcję zaangażowali się m.in. Cyber Marian, Czadoman, Krzysiek Sokołowski  i JoePalooka.

Kampania Movember Polska już od 2014 roku uczy mężczyzn jak dbać o swoje zdrowie. Organizatorem działań nad Wisłą jest Fundacja Kapitan Światełko. Dotychczas kampania dotyczyła wyłącznie zdrowia fizycznego i profilaktyki antynowotworowej. W tym roku organizatorzy i ambasadorzy zdecydowali się również poruszyć kwestię zdrowia psychicznego, kolejnego tematu tabu wśród mężczyzn.

„Mosznowładcy” z piosenką na Movember Polska

Po raz kolejny, w aż ośmiu miastach w Polsce, będzie można skorzystać z badań przesiewowych pod kątem nowotworów jąder i prostaty. W tym roku kampanię wspierają ambasadorzy - wokaliści i osobowości internetowe, którzy zjednoczyli się jako zespół „Mosznowładcy”. W piosence „Wszyscy za jednego” promują dbanie nie tylko o zdrowie fizyczne, ale i psychiczne.

Ambasadorami kampanii ponownie zostali youtuberzy  Cyber Marian i Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), prezenter Mateusz Jędraś oraz Juan Zumeta i Jakub Nowicki. W tym roku dołączyli do nich także wokaliści: Krzysiek Sokołowski (z zespołu Nocny Kochanek), Adam Asanov (z zespołu Piersi), Paweł Dudek (Czadoman) oraz Błażej Sobera (z zespołu Joe Palooka) – przedstawiciele różnych środowisk, którzy jako „Mosznowładcy” nagrali nowy „hymn” kampanii -„Wszyscy za jednego”.

Rockowa piosenka namawia do korzystania ze wsparcia specjalistów, którzy pomagają zadbać o zdrowie w każdym aspekcie, bez względu na to, czy chodzi o kwestie fizyczne czy psychiczne. Utwór zatytułowany „Wszyscy za jednego” przypomina także, jak ważne jest wzajemne wspieranie się i jak pomocna może być zwykła rozmowa oraz otwarcie się na drugiego człowieka.

Bezpłatne badania profilaktyczne dla mężczyzn

W ramach Movember Polska po raz kolejny zorganizowana zostanie akcja badań w centrach handlowych w Katowicach, Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Szczecinie, Koszalinie oraz Gorzowie Wielkopolskim. W trakcie wydarzeń mężczyźni do 40 roku życia będą mogli sprawdzić zdrowie swoich jąder na badaniu USG. Z kolei panowie powyżej tego wieku będą mogli skontrolować poziom podstawowego markera nowotworowego prostaty (PSA) przy badaniu z kropli krwi.

Kampanię i organizację badań po raz siódmy wspiera Nationale-Nederlanden. Badania ponownie realizowane są dzięki wsparciu Bayer, Profimedical oraz Hydrex z marką Domowe Laboratorium. Do grona partnerów akcji dołączyły także Herbapol Poznań, BNP Paribas oraz marka STMT. Ambasadorów po raz trzeci już w stylizacjach wsparła marka Kubota.

Dołącz do dyskusji: Zespół „Mosznowładcy” w kampanii Movember Polska przypomina mężczyznom o badaniach profilaktycznych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
franc
Dziwolągi - w kampaniach dla mężczyzn z facetów robi się cymbałów - wizerunkowo. Jak wyglądają podobne kampanie skierowane dla kobiet? Opiekuńcza, ogarniająca wszystko, aktywna a zarazem pani domu. Czy to nie podpada pod jakiś szowinizm?
odpowiedź