Mother dla AB Inbev

Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev przekazała agencji Mother globalny budżet reklamowy marki piwa Beck's.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu wspólnie startowały biura Mother z Londynu i Nowego Jorku. Pokonały one inne, nie ujawnione z nazwy agencje. Wartość budżetu szacuje się na ponad 35 milionów euro.

Od sierpnia 2009 roku markę Beck's obsługiwał holding Publicis Groupe (Publicis New York i Publicis Modem East jako agencje wiodące), który przejął obowiązki od agencji Lowe London (zrezygnowała z budżetu).

Mother obecnie obsługuje także globalny budżet reklamowy Stella Artois - innej marki piwa należącej do AB Inbev.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"