SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mothercare pokazuje w kampanii ciała młodych mam bez upiększania

Producent odzieży i akcesoriów dla kobiet ciężarnych i niemowląt Mothercare w swojej najnowszej kampanii pokazuje naturalne ciała młodych matek. Bez retuszu, ale z bliznami, rozstępami i nadwagą.

Article

Mothercare postanowiło odpowiedzieć na problem dotykający wiele kobiet, które dopiero co zostały matkami. Często mierzą się one z krytyką swoich ciał, naznaczonych przez ciążę rozstępami czy dodatkowymi kilogramami.

Marka namawia panie do akceptacji swojego wyglądu i przekonuje, że jest on zupełnie naturalny - nie ma zatem czego się wstydzić, należy być dumną. Kobiece ciało jest bowiem piękne samo w sobie, niezależnie od tego, jak wygląda na tle innych.

Badania marki przeprowadzone na potrzeby akcji wskazują, że co czwarta matka odczuwa presję tego, jak ma wyglądać po porodzie. Rodzi się ona  w kontakcie z mediami społecznościowymi, gdzie wiele tzw. "insta-matek", influencerek i gwiazd pokazuje idealnie wyrzeźbione sylwetki i uśmiech nawet kilka dni po urodzeniu dziecka.

Mothercare przygotowało sesję „The Body Proud Mums”, w której kilka matek z Wielkiej Brytanii na niewyretuszowanych zdjęciach pokazuje swoje rozstępy, pociążową nadwagę, blizny i nabrzmiałe piesi.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mothercare pokazuje w kampanii ciała młodych mam bez upiększania

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
Naturalność jest najlepsza
I koniec
odpowiedź