SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Motive wczuwa się w klimat

Agencja Reklamowa Motive z Krakowa zrealizowała ogólnopolską kampanię dla sieci Hoteli Mercure grupy Orbis S.A. pod hasłem: "Hotele z klimatem....".

Kampania, która rozpoczęła się w listopadzie 2006 r. obejmuje prasę i dotyczy m.in. takich tytułów jak: „Viva”, „Wprost”, „Newsweek”, „Gala”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” .

     

Do zadań agencji Motive należało przygotowanie koncepcji kampanii oraz realizacja materiałów. Trzy layouty przedstawiające hotelowe łóżko ustawione w dość nietypowych miejscach (kolejka górska, mazurskie jezioro i rynek dużego miasta), pokazują, że hotele Mercure łączą w sobie to co najważniejsze - komfort wypoczynku i specyfikę miejsca.

Dołącz do dyskusji: Motive wczuwa się w klimat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl