SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami magazynów motoryzacyjnych. Traci „Top Gear”

W lutym 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansowało „Auto-Moto”.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym br. pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2013 roku zmniejszyła się o 9,36 proc. i wyniosła 105 128 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował wzrost wynoszący 0,16 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 83 583 egz.

Wśród miesięczników z drugiego na pierwsze miejsce awansował magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł ten zanotował jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 2,14 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 49 722 egz.

Z trzeciej na drugą lokatę w lutym br. awansował „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 43 200 egz., po spadku o 1,59 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do magazynu „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska), który rok wcześniej był liderem. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 41 159 egz., po spadku o 33,33 proc. - największym w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2014

2013

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

194 989

105 128

105 128

189 969

115 979

115 979

Auto Świat

130 642

88 908

83 583

137 961

88 448

83 448

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto

88 000

49 722

49 722

84 952

48 680

48 680

Auto Świat Poradnik

71 996

43 200

43 200

72 996

43 898

43 898

Top Gear

72 986

41 159

41 159

94 964

62 160

61 734

Auto Motor i Sport

54 412

28 677

28 677

63 000

30 099

30 099

Świat Motocykli

30 000

15 650

15 650

30 004

17 569

17 569

Automobilista

19 700

8 224

8 189

20 000

8 629

8 564

Classic Auto

14 360

7 298

7 298

14 560

7 664

7 664


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 0,89 proc., a wynik „Auto Świata” - o 7,98 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 2,63 proc.) pochwalić się mogło „Auto-Moto”, a najwięcej również stracił „Top Gear” - było to 31,94 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

luty

styczeń

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

194 989

105 128

105 128

195 698

104 205

104 205

Auto Świat

130 642

88 908

83 583

130 694

82 402

77 405

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto

88 000

49 722

49 722

87 996

48 448

48 448

Auto Świat Poradnik

71 996

43 200

43 200

72 971

45 617

45 617

Top Gear

72 986

41 159

41 159

101 961

60 705

60 470

Auto Motor i Sport

54 412

28 677

28 677

54 200

30 500

30 500

Świat Motocykli

30 000

15 650

15 650

30 000

15 898

15 898

Automobilista

19 700

8 224

8 189

19 700

8 111

8 111

Classic Auto

14 360

7 298

7 298

14 400

7 488

7 488


 

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami magazynów motoryzacyjnych. Traci „Top Gear”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Masama
Niech sobie w ARS jeszcze więcej lizityłków, którzy niewiele robią przygarną, to wyniki na pewne zyskają na dynamice.
odpowiedź