SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Motor” i „Auto-Moto” na czele. „Top Gear” o 29 proc. w dół

W lipcu 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu 2015 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2014 roku zwiększyła się o 0,60 proc. i wyniosła 103 562 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 7,80 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 68 602 egz.

Wśród miesięczników pierwsze miejsce w analizowanym okresie należało do magazynu „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w lipcu br. wyniósł 40 483 egz., po spadku o 0,87 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 39 184 egz., po wzroście o 6,76 proc. - największym w zestawieniu.

Zaś na ostatnią pozycję podium spadł magazyn „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska). Tytuł ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 29,06 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 28 428 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

201 466

103 562

103 562

193 460

102 945

102 945

Auto Świat

117 101

68 713

68 602

131 969

77 580

74 402

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

87 000

40 483

40 483

85 993

40 839

40 839

Auto Świat Poradnik

65 985

39 215

39 184

69 969

36 704

36 704

Top Gear

55 996

28 598

28 428

65 994

40 157

40 072

Auto Motor i Sport

51 340

28 191

28 191

53 500

28 013

28 013

Świat Motocykli

27 920

15 288

13 788

33 500

18 950

18 950

Automobilista

18 700

7 069

7 069

20 380

9 296

9 296

Classic Auto

14 280

6 688

6 488

14 960

7 215

7 215

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 2,82 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 2,31 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 11,21 proc.) pochwalić się mógł „Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska), a najwięcej straciło tutaj „Auto-Moto” - było to 8,53 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

201 466

103 562

103 562

195 710

100 724

100 724

Auto Świat

117 101

68 713

68 602

114 569

67 113

67 054

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

87 000

40 483

40 483

85 000

44 259

44 259

Auto Świat Poradnik

65 985

39 215

39 184

61 988

36 276

36 245

Top Gear

55 996

28 598

28 428

57 978

27 640

27 459

Auto Motor i Sport

51 340

28 191

28 191

51 500

25 349

25 349

Świat Motocykli

27 920

15 288

13 788

27 000

14 794

14 744

Automobilista

18 700

7 069

7 069

18 700

7 579

7 519

Classic Auto

14 280

6 688

6 488

13 940

6 389

6 389

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” na czele. „Top Gear” o 29 proc. w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan
Piter F. nie rekompensuje Dżeremiego. To widać, słychać i czuć.
odpowiedź