SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Motor” liderem magazynów motoryzacyjnych. „Top Gear” ze wzrostem o 63 proc.

W styczniu 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera uplasował się „Top Gear”, który zanotował wzrost aż o 63 proc.

Shutterstock.com Article

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w styczniu br. pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2013 roku zwiększyła się o 20,28 proc. i wyniosła 104 205 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował stratę wynoszącą 8,25 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 77 405 egz.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Wśród miesięczników pierwsze miejsce w styczniu br. zajął „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska), który rok wcześniej był trzeci. Jego sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w rankingu, bowiem aż o 62,73 proc. i wyniosła 60 470 egz. Do tego wydania dołączono kalendarz na 2014 rok.

Z pierwszej na drugą lokatę spadło „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 48 448 egz., po wzroście o 4,38 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do magazynu „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 45 617 egz. po wzroście o 0,14 proc.

Dwa oczka niżej uplasował się „Świat Motocykli” (Agora). Jego sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu - o 10,20 proc. - i wyniosła 15 898 egz.

ZKDP

styczeń

2014

2013

Wirtualnemedia.pl

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Motor

104 205

86 637

Auto Świat

77 405

84 369

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Top Gear

60 470

37 160

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

48 448

46 414

Auto Świat Poradnik

45 617

45 553

Auto Motor i Sport

30 500

31 518

Świat Motocykli

15 898

17 703

Automobilista

8 111

8 894

Classic Auto

7 488

7 188


W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 6,01 proc., a wynik „Auto Świata” zmalał o 12,09 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 71,62 proc.) również pochwalić się mógł magazyn „Top Gear”, a najwięcej stracił „Świat Motocykli” (Agora) - było to 22,09 proc.

ZKDP

styczeń

grudzień

2014

2013

Wirtualnemedia.pl

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Motor

104 205

110 871

Auto Świat

77 405

88 047

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Top Gear

60 470

35 235

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

48 448

36 710

Auto Świat Poradnik

45 617

40 645

Auto Motor i Sport

30 500

26 585

Świat Motocykli

15 898

20 405

Automobilista

8 111

8 483

Classic Auto

7 488

6 783

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Motor” liderem magazynów motoryzacyjnych. „Top Gear” ze wzrostem o 63 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl