SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Motorola Razr potrzebuje następcy

Popularny telefon Motoroli musi mieć następcę, by Motorola utrzymała swą rynkową pozycję wśród dostawców telefonów komórkowych, twierdzi firma analityczna Gartner.

Nowe badania pokazały, że w pierwszym kwartale udział amerykańskiej firmy w rynku telefonów komórkowych wyniósł 20,3 proc. Analitycy wspominają, że amerykański producent potrzebuje produktu tak dobrego jak Razr, ale niekoniecznie kolejnego telefonu tego typu. Być może sposobem na zdobycie zainteresowania klientów jest zaproponowanie telefonu odbiegającego od kształtów znanych z modelu Motoroli. Wspominany jest tu popularny „czekoladowy” model LG (KG800) z czułymi na dotyk klawiszami. Telefon jest unikalny, a jego użytkownicy nie czują, że kupując go otrzymują sprzęt wyglądający jak model z zeszłego roku. Gartner podkreśla, że LG wybrało własną drogę, zamiast próbować kopiować model Razr. Rynkowe udziały LG wyniosły w pierwszym kwartale 6,5 proc.

Liderem rynku komórkowego w pierwszym kwartale została oczywiście fińska Nokia z udziałem na poziomie 34 proc. W sumie w pierwszym kwartale sprzedano 224 mln telefonów. Rok temu w podobnym okresie było to 181 mln komórek. Gartner przewiduje, że w całym roku sprzedaż sięgnie około 960 mln sztuk.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Motorola Razr potrzebuje następcy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl