„Możesz Więcej” - Rexona Men promowana w magazynie tabletowym

Udostępniono pierwszy numer miesięcznika „Rexona Men Możesz Więcej”, który można przeglądać na tabletach. Magazyn, przygotowany przez agencję Yellow Hat, promuje kosmetyki Rexona Men (Unilever Polska).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Rexona Men Możesz Więcej” to interaktywny magazyn, w którym dostępne są zarówno teksty, jak też multimedia (grafiki, mapy i wideo). Temat przewodni pierwszego numeru to „Więcej Adrenaliny”, a główne materiały dotyczą kierowcy Formuły 1 Kimiego Räikkönena i tancerza Juniora.

Celem magazynu jest promowanie kosmetyków Rexona Men. Publikacje mają podkreślać dynamiczny, witalny charakter tej marki.

grafika

- Wprowadzenie na rynek cyfrowego produktu stworzonego na tablety jest dla Rexony naturalną konsekwencją strategii cyfrowej marki, zakładającej wykorzystanie mediów, mających potencjał do tego, by prezentować konsumentom materiały z działań prowadzonych przez markę w atrakcyjny wizualnie i nowatorski sposób - podkreśla Iwona Wojtaszewska, digital media manager Unilevera na Polskę i kraje bałtyckie.

grafika

„Rexona Men Możesz Więcej” jest dostępny bezpłatnie w wersji na systemy operacyjne iOS i Android - w sklepach Apple AppStore oraz Google Play.

Redagowaniem magazynu zajmuje się agencja Yellow Hat. Natomiast jego koncepcję przygotowano wspólnie z domem mediowym PHD.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"