SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Możesz Więcej” - Rexona Men promowana w magazynie tabletowym

Udostępniono pierwszy numer miesięcznika „Rexona Men Możesz Więcej”, który można przeglądać na tabletach. Magazyn, przygotowany przez agencję Yellow Hat, promuje kosmetyki Rexona Men (Unilever Polska).

„Możesz Więcej” - Rexona Men promowana w magazynie tabletowym

„Rexona Men Możesz Więcej” to interaktywny magazyn, w którym dostępne są zarówno teksty, jak też multimedia (grafiki, mapy i wideo). Temat przewodni pierwszego numeru to „Więcej Adrenaliny”, a główne materiały dotyczą kierowcy Formuły 1 Kimiego Räikkönena i tancerza Juniora.

Celem magazynu jest promowanie kosmetyków Rexona Men. Publikacje mają podkreślać dynamiczny, witalny charakter tej marki.

- Wprowadzenie na rynek cyfrowego produktu stworzonego na tablety jest dla Rexony naturalną konsekwencją strategii cyfrowej marki, zakładającej wykorzystanie mediów, mających potencjał do tego, by prezentować konsumentom materiały z działań prowadzonych przez markę w atrakcyjny wizualnie i nowatorski sposób - podkreśla Iwona Wojtaszewska, digital media manager Unilevera na Polskę i kraje bałtyckie.

„Rexona Men Możesz Więcej” jest dostępny bezpłatnie w wersji na systemy operacyjne iOS i Android - w sklepach Apple AppStore oraz Google Play.

Redagowaniem magazynu zajmuje się agencja Yellow Hat. Natomiast jego koncepcję przygotowano wspólnie z domem mediowym PHD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Możesz Więcej” - Rexona Men promowana w magazynie tabletowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl